LG W10 Alpha معرفی شد

ال جی بعد از ابطال کنگره جهانی موبایل در بارسلونا به دلیل گسترش ویروس کرونا، اقدام به معرفی گوشی های هوشمند جدید خود کرده است که LG W10 Alpha اولین مدل از این سری است.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، ال جی که قصد داشت گوشی های سری جدید خود را در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا معرفی کند بعد از ابطال این کنگره به دلیل گسترش ویروس کرونا، اقدام به معرفی این گوشی ها کرده است. این غول فناوری که هنوز پرچمداران خود را معرفی نکرده است، به تازگی اقدام به معرفی LG W10 Alpha کرده است.

ال جی این مدل را به عنوان یک گوشی میان رده و مقرون به صرفه از لحاظ قیمتی برای رقابت با گوشی های ارزان قیمت چینی روانه بازار کرده است. حالا که صبحت از قیمت شد باید بگوئیم که قیمت این گوشی 140 دلار تعیین شده است.

ویژگی ها و قیمت LG W10 Alpha

تلفن ال جی از پردازنده Unisoc SC9863A بهره می برد. این پردازنده هشت هسته Cortex A55 با سرعت 1.6 گیگاهرتز ، با یک فرآیند ساخت 28 نانومتر تولید می شود. این گوشی دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه است. حافظه با کارت microSD تا 128 گیگابایت قابل افزایش است.

این گوشی با داشتن صفحه نمایش 5.71 اینچی با وضوح +HD، دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی هم در بخش جلویی و پشتی است. تلفن بدون سنسور خواننده اثر انگشت از ویژگی قفل چهره برخوردار است. ال جی ادعا می کند که با استفاده از این ویژگی می توانید قفل دستگاه را در حداقل 0.3 ثانیه باز کنید.این گوشی که دارای باتری 3450 میلی آمپر ساعتی است ، فقط با رنگ مشکی عرضه می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061545

وب گردی

وب گردی