نبرد 2 تریلیون دلاری غول های فناوری جهان

4 شرکت فناوری که از ارزش بازار 1 تریلیون دلار فراتر رفته اند ، برای رسیدن به ارزش 2 هزار میلیارد دلار به سختی در حال رقابت با یکدیگر هستند. باید منتظر ماند و دید کدام شرکت در ابتدا به این هدف دست خواهد یافت؟

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، چهار شرکت بزرگ فناوری آمریکا در حال رقابت برای عبور از مرز یک تریلیون دلار ارزش بازار هستند که در متن زیر اقدامات این شرکت‌ها و شانس آنها را برای رسیدن به این رکورد بررسی کرده‌ایم.

آلفابت که شرکت‌هایی مانند گوگل و یوتیوب را در زیر مجموعه خود دارد، برای درآمد بیشتر، بر تبلیغات آنلاین متمرکز است.

این شرکت که اخیراً درآمد خود را مخصوصاً از طریق YouTube افزایش داده است، به تازگی به ارزش بازار بالاتر از یک تریلیون دلار رسیده است. آلفابت خود را به عنوان یکی از 4 نامزد برای عبور از ارزش 2 تریلیون دلار نشان داده است.

ارزش بازار اپل در کانال 1.4 تریلیون دلاری قرار دارد.

اپل که به تازگی با Apple Watch به آمار فروش بالاتری از تمام تولید کنندگان ساعت سوئیسی دست پیدا کرده است، درخشان‌ترین دوره مالی خود سپری می‌کند.

شرکت دیگری که بیش از یک تریلیون دلار ارزش دارد، مایکروسافت است در حال استفاده از منافع سرمایه گذاری خود در فناوری‌‌های ابری است.

رسیدن این شرکت به ارزش 2 تریلیون دلار، با توجه به کسب درآمد فزاینده این شرکت از فناوری ابری قطعی به نظر می رسد. با این حال زمان نشان خواهد داد که آیا این شرکت اولین شرکتی خواهد بود که به این موفقیت دست پیدا می کند یا خیر.

غول خرید آنلاین آمازون دیگر شرکتی است که پیش بینی می شود اولین شرکتی باشد که از آستانه 2 تریلیون دلار عبور کند.این غول فناوری که با افزایش 21 درصدی توانست درآمد خود را در سه ماهه آخر سال 2019 به 87.4 میلیارد دلار برساند توانست به ازای هر سهم 6.47 دلار درآمد کسب کند.

انتظار این شرکت برای سه ماهه اول سال 2020 کسب 4/4 میلیارد دلار درآمد است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061558

وب گردی

وب گردی