تاثیر انتخابات بر استمرار امنیت ملی و منطقه‌ای کشور

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طی بیانیه‌ای از دانشگاهیان دانشگاه آزاداسلامی دعوت کرد تا در انتخابات حضور گسترده و مسئولانه‌ای داشته باشند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طی بیانیه‌ای از دانشگاهیان دانشگاه آزاداسلامی دعوت کرد تا در انتخابات حضور گسترده و مسئولانه‌ای داشته باشند.

در ابتدای این بیانیه آمده است: انتخابات این دوره مجلس در حالی برگزار می‌شود که در آستانه یک‌سالگی بیانیه گام دوم انقلاب و آغاز عصر جدیدی از پیشرفت و بالندگی ایران اسلامی قرار داریم. استکبارجهانی از سر ترس و حقارت، سردار جبهه مقاومت و عزت مسلمین را با وقاحت تمام ترور کرده و رسما اعلام کرده است که کمر به تحریم و تهدید و تحقیر ایران عزیز بسته است. از سوی دیگر حجم عظیمی از درخواست‌ها و مطالبات ملت بر زمین مانده است و نیازمند عزم ملی، همت بلند و رویکرد جهادی جوانان و متخصصان است.

در این بیانیه تاکید شده است: اولاً حضور در انتخابات اهمیت ملی و بین‌المللی دارد و بر استمرار امنیت ملی و منطقه ای ما تاثیر می‌گذارد، ثانیاً حضور شورآفرین و امیدوارکننده در انتخابات -این جشن ملی مردم‌سالاری دینی - باید هدفمند و موثر باشد. هدف اصلی انتخابات، دمیدن روح تازه‌ای در مجلس برای حل معضلات واقعی کشور و مبارزه با فقر و فساد و تبعیض است. ازاین رو انتخاب افراد اصلح از میان کاندیداهای موجود یک اصل عقلی و شرعی است.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: ما دانشگاهیان جمعه دوم اسفند ماه ضمن دعوت ملت شریف و قهرمان ایران به شرکت گسترده و مسئولانه در پای صندوق‌های رای،خود نیز دوشادوش مردم رای می‌دهیم و با انگشت خویش همه خواب‌های دشمنان را آشفته و فتنه‌های استکبار را له می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061575

وب گردی

وب گردی