ترابی در بین ۸ بازیکن برتر هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس یکی از برترین بازیکنان هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ لقب گرفت

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، با پایان یافتن هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020، سایت شبکه تلویزیونی «فاکس اسپورت آسیا» در گزارشی به قلم گابریل تان، اقدام به معرفی هشت بازیکن برتر این هفته از رقابت‌ها کرد که در این بین نام مهدی ترابی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بابت عملکردی که مقابل الشارجه امارات داشت، دیده می‌شود.

در این گزارش آمده است: دو گلی که علی علیپور به ثمر رساند، برای کسب تساوی 2-2 پرسپولیس در خانه الشارجه در گروه C حیاتی بود، اما مشارکتی که مهدی ترابی در بازی داشت، نگاه‌ها را به خود جلب کرد. ترابی که در مسیر رسیدن تیم ملی فوتبال ایران به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 عملکردی چشم‌نواز داشت، در بازی با الشارجه هرگز از پیش‌رو برداشتن بازیکن مقابل خود نترسید و با نفوذ از سمت چپ با قدرت پاس بالایش، روی هر دو گل علیپور تأثیرگذار بود.

دیگر بازیکنان برتر این هفته از دید این گزارش عبارتند از: ایگور سرگیف از پاختاکور، بافتیمبی گومیس از الهلال، جو سونگ کیم از اف‌سی سئول، آپیراک ووراونگ از چیانگرای یونایتد، بغداد بونجاح از السد، تروهیتو ناکاگاوا از یوکاها مارینوس و گوتوگو ساکای از ویسل کوبه.

کد خبر: 1061608

وب گردی

وب گردی