باشگاه باید با استوکس برخورد کند!

پیشکسوت پرسپولیس گفت: خیلی از بازیکنان پرسپولیس از استوکس بهتر و حرفه ای تر هستند و باشگاه باید با این بازیکن برخورد کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از فارس پایان رأفت مهاجم اسبق سرخپوشان، در خصوص شرایط تیم پرسپولیس و مشکلات خط دفاعی این تیم اظهار داشت: در سه بازی استقلال، الدحیل و الشارجه، پرسپولیس 6 گل دریافت کرده است. هیچ کس دوست ندارد که تیمش 6 گل را بخورد، چون تفکرات گل‌محمدی کاملا هجومی است کار دفاعی کمی سخت می‌شود. برای کار دفاعی باید زمان بیشتری گذاشته شود. تیمی که هجومی بازی می‌کند موقعیت‌های زیادی به حریف می‌دهد. باید زمان بیشتری را به سرمربی بدهد تا مشکلات خط دفاعی را حل کنند.

رافت افزود: تیم در حالت هجوم باز بازی می‌کند و باید در لحظه انتقال توپ به دفاع تیم جمع شود و بازیکنان وظیفه‌شان را انجام دهند. قطعا دفاع فردی خوب عمل نمی‌کند، باید دفاع تیمی هماهنگ شود و همه بازیکنان به خط دفاعی کمک کنند. پرسپولیس در ضدحمله‌ها دچار مشکل است و مثل بازی با الشارجه این مشکل نمایان می‌شود.

وی خصوص عملکرد یحیی گل محمدی در بازی گذشته پرسپولیس عنوان کرد: تیم یحیی خیلی شجاعت دارد که در همه بازی‌ها هجومی عمل می‌کند. او در تمام بازی‌ها فقط مهاجم اضافه کرده است و تفکراتش کاملا هجومی است.

پایان رأفت در مورد مرخصی به استوکس تاکید کرد: من از این مرخصی خیلی ناراحتم، بازیکنی که 20 دقیقه بازی می‌کند قطعا آماده نیست و نباید به مرخصی برود و در آنجا به کلوپ شبانه حاضر شود، مگر می‌شود بازیکن حرفه‌ای به چنین جاهایی برود. باشگاه باید او را توبیخ کند و از او توضیح بخواهد، اگر در کشورهای دیگر این اتفاق رخ می‌داد قطعا برخورد با او می‌شد. اگر برخورد نشود در حق بازیکن‌های دیگر اجحاف شده است. بازیکنانی مثل نوراللهی، علیپور و خلیل‌زاده 10 برابر استوکس هستند و خیلی حرفه‌ای عمل می‌کنند و این کارها را انجام نمی‌دهند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی پیش روی این تیم با سپاهان عنوان کرد: بازی سختی خواهد بود، سپاهان با تفاضل گل در جدول سوم است و هر دو تیم با یک بازی کمتر در جدول حضور دارند. سپاهان هم در 10 روز گذشته چند بازی خیلی سنگین داشته است و مطمئن هستم بازی فوق‌العاده خوبی خواهد شد. پرسپولیس با پیروزی در این دیدار اختلاف امتیازی خوبی خواهد داشت و در ادامه بازی‌ها راحت‌تر ادامه خواهد داد و برد سپاهان در ادامه کار را برای پرسپولیس خیلی سخت می‌کند. مربیان پرسپولیس باید نگرش‌شان را در این دیدار تغییر دهند.

کد خبر: 1061630

وب گردی

وب گردی