از عصبانیت گل محمدی  از غیبت استوکس تا گزینه های  دستیاری اسکوچیچ

بسته خبری فوتبال داخلی ایسکانیوز، شامل آخرین اخبار و حواشی فوتبال ایران است که به صورت روزانه منتشر می گردد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، فوتبال ایران به اخبار و مصاحبه های لحظه به لحظه خود زنده است که جذابیت های خاص خود را هم دارد. در بسته های خبری، که به صورت منظم و روزانه در گروه ورزشی ایسکانیوز خواهید خواند، می کوشیم تا برخی از حواشی و مصاحبه های اهالی فوتبال را پوشش دهیم.

عصبانیت گل‌محمدی از غیبت استوکس در تمرین امروز

در شرایطی که قرار بود استوکس با پرواز صبح امروز به ایران بیاید، در تمرین امروز غیبت کرده و این باعث ناراحتی شدید یحیی گل‌محمدی شده است. استوکس گفته امشب به تهران می اید.گل‌محمدی به اطرافیانش گفت که استوکس برای دیدن فرزندش از من خواست یک روز دیرتر به ایران برگردد اما غیبت او‌ در تمرین امروز به هیچ وجه توجیهی ندارد و باید پاسخگو باشد.

بازگشت کریمی و میلیچ به تمرینات استقلال

علی کریمی و هروویه میلیچ که در دیدار با الاهلی عربستان به دلیل سرماخوردگی بازی نکرده و در تمرینات اخیر نیز غایب بودند، در تمرین امروز استقلال شرکت کردند. شیخ دیاباته مهاجم استقلال که به ایران بازگشته، در تمرین حضور نداشت. سیاوش یزدانی و فرشید باقری دیگر مصدومان استقلال نیز در تمرین امروز تیم حضور نداشتند.

ابراهیم طالبی هدایت گل ریحان را به عهده گرفت

پس از تغییر مالکیت باشگاه گل ریحان البرز، کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه هم تغییر کرد و محمد نصرتی سرمربی این تیم، از جمع گل ریحانی‌ها جدا شد. شهروز داداشیان پس از اینکه مالکیت باشگاه را از حمید حمزه‌لو دریافت کرد، ابراهیم طالبی را به عنوان سرمربی جدید تیم گل ریحان منصوب کرد تا محمد نصرتی به کارش در این باشگاه خاتمه دهد. طالبی پیش‌تر هدایت تیم قشقایی شیراز را برعهده داشت.

پیروزی سایپا مقابل عقاب

تیم فوتبال سایپا ظهر امروز (جمعه) در رقابتی تدارکاتی به مصاف تیم قدیمی و با ریشه عقاب تهران رفت و با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد. محمدرضا سلیمانی و آرمان رمضانی زننده گل‌های سایپا بودند. این دیدار به میزبانی نارنجی‌پوشان در زمین شماره 1 مجموعه ورزشی سایپا برگزار شد.

کدام گزینه ایرانی دستیار اسکوچیچ می شود؟

کریم باقری، محرم نویدکیا، سهراب بختیاری زاده، پیروز قربانی و وحید هاشمیان محتمل‌ترین نفراتی هستند که ممکن است از بین آنها یکی به عنوان دستیار ایرانی اسکوچیچ انتخاب شود.

کد خبر: 1061636

وب گردی

وب گردی