امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه‌های فرهنگیان و شهیدرجایی

ثبت‌نام در فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه‌های فرهنگیان و شهیدرجایی امروز سوم اسفند به پایان می‌رسد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ثبت‌نام در فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه‌های فرهنگیان و شهیدرجایی که از ۲۲ بهمن امسال از طریق سامانه جذب اعضای هیئت علمی به نشانی farakhanjazb.msrt.ir آغاز شده است، امروز سوم اسفند به پایان می‌رسد.

طبق اعلام روسای دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهیدرجایی، این 2 دانشگاه در فراخوان بهمن 98 جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به ترتیب 50 و 10 عضو هیئت علمی جذب خواهند کرد.

طبق اعلام وزارت علوم، تحقیقات و فناروی بررسی اولیه پرونده متقاضیان با نظر هیئت اجرایی جذب دانشگاه‌ها به مدت پنج روز انجام و پرونده‌های متقاضیان دارای شرایط اولیه نیز در هفت روز کاری به کمیته‌های بررسی توانایی‌های علمی و صلاحیت‌های عمومی ارسال می‌شود و در نهایت نتیجه بررسی صلاحیت علمی و عمومی در دانشگاه به مدت ۴۵ روز کاری انجام خواهد شد.

همه این بررسی‌ها از چهارم اسفند ۹۸ آغاز می‌شود و تا سوم خرداد سال ۹۹ ادامه دارد. از این تاریخ به بعد، بررسی‌ها در وزارت علوم هم تا ۲۱ تیر ۹۹ ادامه خواهد داشت و نتایج نهایی فراخوان حداکثر تا اول مرداد سال آینده از سوی دانشگاه به متقاضیان اعلام می‌شود.

در این باره حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشگاه فرهنگیان در 16 رشته حدود 50 عضو هیئت علمی در فراخوان بهمن وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جذب خواهد کرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان افزود: این دانشگاه اکنون حدود 830 عضو هیئت علمی دارد که برخی از آن‌ها در شرف بازنشستگی هستند. در سال‌های گذشته عضو هیئت علمی در دانشگاه فرهنگیان جذب نشده بود که در 2 سال گذشته توانستیم 200 ردیف جذب دریافت کنیم. پیش‌بینی ما تا سال 1404 است که اگر ردیف‌ها اختصاص پیدا کند، کادر هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان تکمیل می‌شود.

همچنین حمیدرضا عظمتی، رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی درباره تعداد افراد موردنیاز برای جذب به عنوان عضو هیئت علمی در فراخوان بهمن گفت: دانشگاه از طریق فراخوان‌هایی که معمولا 2 بار در طول سال اعلام می‌شود، نیازهای خود به اعضای هیئت علمی را احصا، اعلام و افراد مورد نظر را جذب می‌کند. در فراخوان بهمن با توجه به محدودیت‌هایی که در ردیف‌های استخدامی اعضای هیئت علمی وجود دارد و با توجه به نیازهای ضروری دانشگاه، حدود 10 نفر را تقاضا کرده‌ایم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061669

وب گردی

وب گردی