اعلام آمادگی دانشجویان برای آموزش اجتماعی مردم در راستای  پیشگیری از کرونا

گروه جهادی شهید شاهینی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه های علوم پزشکی در زمینه کمک برای مبارزه با بیماری کرونا اعلام آمادگی کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، گروه جهادی شهید شاهینی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه های علوم پزشکی با نامه‌ای به وزیر بهداشت در زمینه مبارزه با بیماری کرونا اعلام آمادگی کردند.

در ابتدای نامه آمده است: متاسفانه همانطور که مستحضر هستید ویروس کرونا باعث جان باختن تعدادی از هم وطنانمان شده و زنگ خطر شیوع این بیماری‌ در کشور به صدا در آمده است. در همین راستا دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور تحت لوای گروه جهادی شهید شاهینی در حد توان در کنار مردم شریف ایران خواهند بود، دوستان ما در دانشگاه‌های علوم پزشکی خدمتگزاری به هموطنان را افتخاری برای خود می‌دانند و آمادگی دارند در زمینه‌ آموزش اجتماعی جهت پیشگیری از ابتلا، آگاه‌سازی عامه‌ مردم برای مبارزه با این بیماری و همچنین فعالیت‌های تشخیصی وارد میدان شوند.

در بخش پایانی این نامه آمده است: گروه جهادی شهید شاهینی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه های علوم پزشکی در صورت نیاز به حضور دانشجویان، از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد. امیدواریم و تلاش خواهیم کرد که در پناه خداوند منان امنیت بهداشتی و مهم‌تر از آن امنیت روانی جامعه مورد خطر قرار نگیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061673

وب گردی

وب گردی