توقف استفاده از آب‌ شیرین‌کن‌ها در قرچک ورامین  تا سه ماه آینده

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به اینکه برخی از شهرهای استان تهران از آب‌ شیرین کن استفاده می‌کنند، گفت: تلاش ما این است که تا سه ماه آینده شهرهای استان تهران استفاده از آب شیرین‌کن‌ها را متوقف کنند.

به گزاش گروه اقتصادی ایسکانیوز، محمدرضا بختیاری در پاسخ به این سؤال که به دلیل شوری آب هنوز برخی از شهرهای استان تهران به خصوص جنوب شرق از آب‌ شیرین‌کن‌ها استفاده می‌کنند، گفت: در قرچک و ورامین از گذشته آب‌ شیرین‌کن نصب شده بود، اما تعداد آنها کاهش یافته است. چراکه بعد از افتتاح تصفیه‌خانه هفتم موفق شدیم برخی از این تصفیه‌خانه‌ها را از مدار خارج کنیم.

وی با بیان اینکه در قرچک 25درصد به آب شرب از آب‌ شیرین‌کن استفاده می‌شد و الان این میزان 10درصد رسیده است، گفت:‌ تا سه ماه آینده تلاش ما این است که استفاده از آب شیرین‌کن‌ها در شهرهای استان تهران متوقف شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران ادامه داد: در برخی از روستاهای استان تهران به خاطر شوری آب هنوز از آب‌ شیرین‌کن‌ها استفاده می‌کنند. بنابراین چون روستاها را نیز اخیراً تحویل گرفته‌ایم، برنامه ما این است که روستاها را نیز از این برنامه دور کرده و کیفیت آب را بالا ببریم.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1061698

وب گردی

وب گردی