توخل: من هم دوست دارم نیمار در هر بازی برای‌مان به میدان برود

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در واکنش به اظهارات اخیر ستاره برزیلی‌اش تأکید کرد دوست نیمار در هر بازی به میدان برود، اما در نهایت تصمیم‌گیری با اوست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، توماس توخل که تیم تحت هدایتش امشب در هفته بیست‌وششم لوشامپیونه فرانسه پذیرای بوردوست، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: انتظار بازی کاملاً دفاعی از بوردو را دارم که چشم به ضدحملات خواهد داشت. باید نسبت به این شیوه بازی واکنش مناسبی از خود نشان دهیم.

وی افزود: همیشه هم شروع مجدد پس از یک شکست (اشاره به باخت 2 بر یک مقابل دورتموند در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا) کار آسانی نیست. می‌خواهیم فردا شب تا جای ممکن بازی سرعتی را از خود به نمایش بگذاریم. باید خودمان را برای بازی‌های لوشامپیونه و جام حذفی آماده کنیم. باید دوباره اعتمادبه‌نفس‌مان را پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در واکنش به اظهارنظر اخیر ستاره برزیلی تیمش نیز اظهار داشت: همیشه با پزشک تیم در ارتباط هستم و با مشورت تصمیم‌گیری می‌کنیم. اوضاع در تیم ما به این شکل است. تصور کنید اگر ما به نیمار اجازه بازی می‌دادیم، او ممکن بود دوباره مصدوم شود و به مدت سه ماه به دور از میادین باشد. این ما هستیم که باید تصمیم‌گیری کنیم. باور کنید، من هم دوست دارم نیمار در هر بازی برای‌مان به میدان برود.

توخل همچنین خبر داد مونیه و داگبا را در اختیار نخواهد داشت.

کد خبر: 1061750

وب گردی

وب گردی