پول مدیرعامل استقلال می شود یا تجربه؟

سرانجام تایید شد که مدیرعامل استقلال در جلسه مجمع انتخاب خواهد شد. سوال اینجاست که وزیر ورزش قصد دارد در این جلسه با کدام ایده مدیرعامل انتخاب کند؟

به گزارش خبرنگار گروه ورزش ایسکانیوز، نشست مجمع باشگاه استقلال دوشنبه برگزار خواهد شد. در این نشست ابتدا صورت حساب‌های مالی باشگاه بررسی خواهد شد و بعد از آن هم بدهی های جاری ثبت می گردند. بحث اصلی اما انتخاب مدیرعامل باشگاه است که برخلاف صحبت های مطرح شده، به آن صورت رقابت داغی برای مدیریت وجود ندارد. در حقیقت بحث مدیریت استقلال بحث بین پول و تجربه است. علی فتح اله زاده مثل خلیل زاده یا موسوی قدرت مالی ندارد اما به دلیل اعتماد بیشتر از سوی هواداران و تجربه سال ها مدیریت در این باشگاه گزینه قدرتمندی است.از سوی دیگر گزینه های هزینه کننده ای چون موسوی و خلیل زاده هم هستند که به علت داشتن سمت دولتی نمی توانند مدیریت باشگاه را بر عهده بگیرند و تنها راه مدیریت شان بر باشگاه استعفا دادن از سمت دیگرشان است.

مطلوب ترین راه مدیریت این است که علی فتح اله زاده یا فرد با تجربه دیگری تیم را جمع کند و خلیل زاده و موسوی در هیئت مدیره به حمایت مالی خود ادامه دهند. این مدل اما احتمالا مطلوب آن دو نفر نخواهد بود. ببینیم وزیر ورزش از بین ثروت و تجربه کدام ملاک را برای انتخاب مدیرعامل باشگاه انتخاب خواهد کرد؟

کد خبر: 1061798

وب گردی

وب گردی