تابش: هم قسم شده بودیم بازی کنیم/ چطور فینال حذفی 4 ساعت تاخیر خورد؟

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص لغو شدن بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما آماده بازی بودیم و برای این جدال هم قسم شدیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،‌ مسعود تابش در خصوص لغو شدن بازی سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: ما تلاش زیادی کردیم که با توجه به حساسیت بازی، این جدال به تعویق بیافتد. با مقام‌های کشوری هم صحبت کردیم که این بازی به تعویق افتد و مشخص شد که به دلیل منافع ملی باید برگزار شود.

وی ادامه داد: ما مشکلی ما بازی بدون تماشاگر نداشتیم و فقط خواهان این بودیم که این دیدار به تعویق بیافتد. این بحث پیش آمد که ممکن بحث میزبانی ایران دچار مشکل شود و تیم ملی ایران نتواند مقابل بحرین وعراق میزبانی کند. سعودی‌ها هم از این فرصت می‌توانند سوءاستفاده کنند و به همین دلیل و بحث منافع ملی به ناچار قبول کردیم.

تابش ادامه داد:‌تماش تلاشمان را کردیم که به استادیوم برسیم ولی به دلیل ازدحام زیاد معطل شدیم. ساعت 4 و 25 دقیقه به ورزشگاه رسیدیم و اینکه اصلا نیازی نیست که تدارکات ما به زمین بیاید. بازیکنان ما در راهروها مشغول گرم کردن بودیم و آماده بازی مقابل پرسپولیس بودیم.

وی در جواب به اظهارات باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه سپاهانی‌ها نمی‌خواستند این بازی برگزار شود اظهار داشت:‌ ما آماده بازی بودیم و به ناظر بازی اطلاع داده بودیم. اینکه می‌گویند تدارکات نیامد این طور نیست و بازیکنان ما گرم می‌کردند. چطور در بازی جام حذفی 4 ساعت این بازی به تاخیر افتاد و باعث و بانی این اتفاق نیز تماشاگران پرسپولیس بودند. گفتیم به ما زمان بدهید زیرا که به دلیل ازدحام نتوانستیم به ورزشگاه برسیم. راهروها موکت شده است و بازیکنان ما مشغول گرم کردن بودند. ما هم قسم شده بودیم که به این بازی برویم.

تابش گفت: اینکه سپاهان آمده بود که بازی نکند کذب محض است و همین الان تیم پرسپولیس بیاید ما بازی می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061868

وب گردی

وب گردی