سیلابی شدن  محورهای 8 استان/از سفر بپرهیزید

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر وقوع بارش باران و احتمال سیلابی شدن جاده‌ها، هموطنان از سفر به محورهای 8 استان به خصوص لرستان خودداری کنند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: بر اساس پیش‌بینی های هواشناسی و شدت بارش باران از بعد از ظهرامروز به رانندگان و هموطنان توصیه می کنم از مسافرت به ویژه سفر به استان‌های لرستان، ایلام،‌کرمانشاه، شمال خوزستان، همدان، مرکزی، چهارمحال وبختیاری وجنوب کرمانشاه بپرهیزند.

وی افزود: احتمال سیلابی شدن در محور ها وجود دارد و به هموطنان توصیه می شود امروز بعد از ظهر و فردا از سفر به این استان‌ها به ویژه لرستان خودداری کنند.

رحمانی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور گفت: بارش‌ها نیمه شمالی کشور و استان‌های مرکزی را فرا می‌گیرد و از امروز بعد از ظهر به خصوص روزهای سه‌شنبه تا چهارشنبه محورهای مواصلاتی از غرب تا شرق کشور و استان‌های مرکزی لغزنده خواهند شد و رانندگان باید با رعایت موارد ایمنی و سرعت مطمئنه برانند.

وی به مه گرفتگی در جاده ها اشاره کرد و گفت: در برخی محورهای استان‌های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، زنجان و ارتفاعات فیروزکوه پدیده مه گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی در مورد ترافیک جاده ها گفت: ترافیک در آزاد راه کرج-تهران، جاده مخصوص و پاکدشت- تهران نیمه سنگین است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061920

وب گردی

وب گردی