آغاز رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از ۹ اسفند

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از آغاز رزرو اینترنتی از جمعه این هفته، نهم اسفندماه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، گودرز کریمی‌فر جزئیات اسکان نوروزی فرهنگیان را اعلام و اظهار کرد: سامانه رزرو اینترنتی برای تمام فرهنگیان شاغل و بازنشسته به آدرس eskan.medu.ir از ۹ اسفندماه فعال می‌شود و ثبت‌نام تا ۲۳ اسفند ادامه دارد.

وی افزود: بعد از تاریخ مذکور، هرگونه پذیرش مسافرین، فقط به‌صورت حضوری میسر است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آمادگی اسکان ۱۲ میلیون نفر- روز را در ایام تعطیلات نوروز با تجهیز ۳۹۸ مرکز رفاهی یا خانه معلم با ظرفیت ۱۶ هزار و ۸۰۰ تختخواب، ۵۰ پردیس دانشگاهی با دارا بودن 2 هزار خوابگاه، ۳۰۰ اردوگاه مجهز در قالب 3 هزار سوئیت و ۱۱ هزار مدرسه در قالب ۱۰۵هزار کلاس درس داریم عنوان کرد: مسافرین به همراه اعضای خانواده در تمام ستادهای اسکان در ایام تعطیلات نوروزی، تحت پوشش بیمه حوادث قرار خواهند گرفت.

کریمی‌فر اضافه کرد: طرح اسکان نوروزی فرهنگیان با شعار «کیفیت مطلوب، امنیت پایدار و مسافرت ارزان» و با حضور ۲۴ هزار عوامل اجرایی در ۷۰۵ پایگاه پذیرش در سراسر کشور اجرا می‌شود و به‌صورت شبانه‌روزی تا پایان تعطیلات نوروزی، به مسافران، خدمات رفاهی ارائه خواهد کرد.

وی تعرفه اسکان نوروزی را نیز اعلام کرد و گفت: تعرفه اتاق ویژه هر شب ۴۰ هزار تومان برای یک خانواده ۵ نفره محاسبه می‌شود. تعرفه یک باب اتاق گروه «الف» در یک شب ۳۵ هزار تومان برای پنج نفر اعضای یک خانواده و نیز تعرفه کلاس گروه «ب» به ازای هر شب ۲۶ هزار تومان محاسبه می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061924

وب گردی

وب گردی