جزئیات پرداخت وام شهریه از منابع صندوق رفاه وزارت علوم به دانشجویان دانشگاه آزاد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی طی دستورالعملی جزئیات پرداخت تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را به دانشجویان دانشگاه آزاد اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مجید مشکینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل «اعلام شروع ثبت‌نام از متقاضیان تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» را به رؤسای استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

مشکینی در این دستورالعمل تأکید کرده است: با توجه به بخشنامه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم درخصوص ثبت نام و پرداخت تسهیلات شهریه نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 و به منظور اعطای تسهیلات بلندمدت با بازپرداخت بعد از فراغت از تحصیل به متقاضیان عزیز، لازم است تمام شعب صندوق رفاه واحدها و مراکز آموزشی و آموزشکده های فنی و حرفه ای سما ضمن رعایت تمام قوانین، ضوابط و مقررات داخلی برابر مفاد بخشنامه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، نسبت به اطلاع‌رسانی مستمر در سایت و اماکن دانشگاهی اقدام کنند.

براساس بندهای این دستورالعمل؛ با توجه به اتصال سامانه تبادل اطلاعات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با سامانه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، پرتال صندوق رفاه دانشجویان از تاریخ 15 بهمن 98 جهت ثبت نام دانشجویان فعال شده است.

همچنین با توجه به تغییرات صورت‌ ‎پذیرفته در سامانه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ثبت‌نام جهت اخذ تسهیلات صرفاً از طریق ثبت درخواست توسط دانشجو و پرتال آن صندوق به نشانی http://bp.swf.ir صورت می‌گیرد.

در این دستورالعمل آمده است: سهمیه اعتبار لازم جهت تمام واحدها و مراکز آموزشی در سامانه فاز دو تخصیص و فعال شده و مسئولین شعب صندوق واحدها و مراکز دانشگاهی پس از ثبت نام دانشجویان به تأیید و ارسال لیست متقاضیان اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061946

وب گردی

وب گردی