سلطانی فر: پرسپولیس و استقلال از طریق سازمان خصوصی و  واگذار می‌شوند

وزیر ورزش و جوانان گفت: قرار است در نیمه اول سال ۹۹، ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس از طریق سازمان خصوصی سازی واگذار شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در مجمع باشگاه استقلال که عصر دوشنبه در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، با بیان اینکه در فرآیند خاصی هستیم که باید زمینه‌های لازم برای واگذاری ۲ باشگاه استقلال وپرسپولیس به بخش خصوصی را فراهم کنیم، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با تمهیداتی که به عمل آمده مراحل تکمیلی را انجام بدهیم و وضعیت املاک و دارایی‌ها مشخص شود تا به امید خدا در نیمه اول سال آینده با توافق وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان خصوصی سازی، این واگذاری را انجام دهیم.

سلطانی فر تصریح کرد: خوشبختانه شفافیت مالی، روند صحیح مدیریتی، تعیین و تکلیف بدهی‌ها و مالیات‌ها وضعیت خوبی را برای واگذاری استقلال و پرسپولیس فراهم کرده است.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس یک اتفاق خوب ملی است و اگر یک روز زودتر هم امکان پذیر باشد، این واگذاری را سریعتر انجام می‌دهم چرا که راه توسعه فوتبال پرسپولیس و استقلال واگذاری آن‌ها به بخش خصوصی است و تردید ندارن این بخش می‌تواند به خوبی موجب توسعه و سامان بیشتر این ۲ باشگاه شود.

سلطانی فر در بخش دیگری از سخنانش گفت: تا زمانی که این باشگاه‌ها دولتی اداره می‌شوند. مشکلات آن‌ها ادامه دار خواهد بود و ما دوست و همراه بخش خصوصی هستیم.

در جلسه مجمع باشگاه استقلال گزارش‌های حسابرسی شرکت استقلال منتهی به خرداد امسال به تصویب اعضا رسید.

کد خبر: 1062009

وب گردی

وب گردی