پیشنهاد تعطیلی تمام مدارس استثنایی به وزارت آموزش و پرورش ارسال شده است

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: پیشنهاد تعطیلی تمام مدارس استثنایی به وزارت آموزش و پرورش ارسال شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی کشور، سید جواد حسینی در نشست ستاد ویژه پیشگیری از کرونا گفت: با توجه به تشکیل کمیته کشوری پیشگیری از کرونا در سطح وزارت آموزش و پرورش و تشریح شرایط خاص دانش‌آموزان استثنایی مقرر شد ستاد ویژه پیشگیری از کرونا در سازمان آموزش و پرورش استثنایی تشکیل شود.

وی افزود: با توجه به عوامل خطر متعدد از جمله نقص سیستم ایمنی، بیماری‌های زمینه ای قلبی و ریوی در برخی دانش‌آموزان استثنایی و نحوه اجرای برنامه‌های آموزشی و توانبخشی خاص این دانش‌آموزان پیشنهاد تعطیلی کلیه مدارس استثنایی سراسر کشور تا پایان هفته جاری، به وزارت ارسال شده است.

حسینی پیشگیری و آموزش را دو اصل اساسی در مواجهه با کرونا ویروس دانست و افزود: برای آشنایی دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیاء دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، مطالب آموزشی و دستورالعمل‌های مرتبط با کرونا ویروس در پورتال سازمان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در راستای پیشگیری نیز آموزش‌های لازم به کارکنان و نیروهای خدماتی برای استفاده صحیح از مواد شوینده و مواد ضد عفونی کننده داده شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: با توجه به اینکه حفظ سلامتی همکاران و دانش‌آموزان استثنایی اولین اولویت کاری ستاد است، نشست ستاد ویژه پیشگیری از کرونا هر روز در سازمان آموزش و پرورش استثنایی تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062014

وب گردی

وب گردی