رسیدگی به ساختار اقتصادی کشور اولویت مجلس یازدهم است

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پیامی اعلام کرد: نمایندگان مجلس با مدیریت جهادی و تلاش شبانه‌روزی باید به وضعیت اقتصادی، اصلاح امور و معضلات کشور رسیدگی کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خطاب به منتخبان مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی از ادوار سال‌های گذشته این اتحادیه و لزوم رسیدگی به وضعیت اقتصادی و معیشتی جامعه پیامی منتشر کرد.

در بخش ابتدایی این پیام به ادوار اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان آمده است: ملت شریف ایران با وجود مشکلات مختلف معیشتی و اقتصادی که در این برهه درگیر آن هستند؛ پای آرمان ها و ارزش های اسلام و انقلاب ماندند و با حضور در پای صندوق های رای، منتخبان خود در مجلس شورای اسلامی را انتخاب کردند. اکنون که توفیق خدمت و این پشتوانه مهم نصیب جنابعالی شده، ضمن تبریک؛ برای شما آرزوی سربلندی و توفیق خدمت را از خداوند متعال خواستاریم.
در پیام اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان بیان شده است: رای مردم به نیروهای انقلابی، وظیفه سنگینی بر دوش تمام فرزندان انقلابی سیدعلی خامنه‌ای است و امروز باید با مدیریت جهادی و تلاش شبانه روزی به سمت اصلاح امور و معضلات کشور حرکت کرد که از اولویت‌های اصلی رسیدگی به وضعیت معیشتی و ساختار اقتصادی کشور است.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: در همین راستا باتوجه به حضور 7 نفر از اعضای سال‌های گذشته جامعه اسلامی دانشجویان، امید است بزرگواران با تشکیل فراکسیون ادوار جامعه اسلامی دانشجویان زمینه فعالیت تخصصی، انقلابی و جهادی نیروهای حزب اللهی را برای خدمت به مردم و رفع مشکلات فراهم کنید. اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیش از 80 دفتر دانشگاهی در سراسر کشور آمادگی خود جهت کمک در مسائل گوناگون از کارهای پژوهشی برای تصویب قوانین تا کمک به نظارت بر حسن اجرای قوانین در کشور را اعلام می‌‌دارد.
انتهای پیام/
کد خبر: 1062030

وب گردی

وب گردی