آخرین آمار مبتلایان به کرونا منتشر شد

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: با توجه به نتایج بررسی نمونه های آزمایشگاهی، از ظهر روز گذشته تا پیش از ظهر امروز ابتلای ۳۴ نفر دیگر در کشور به کووید۱۹ در کشور تایید و تعداد مبتلایان به این بیماری به ۹۵ نفر رسید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، کیانوش جهانپور با اشاره به آخرین آمار مبتلایان و فوتی‌های مبتلا به کرونا اظهار کرد: با توجه به نتایج بررسی نمونه های آزمایشگاهی، از ظهر روز گذشته تا پیش از ظهر امروز ابتلای ۳۴ نفر دیگر در کشور به کووید۱۹ در کشور تایید شد و تعداد مبتلایان به این بیماری به ۹۵ نفر رسید.

وی افزود: از مبتلایان جدید، ۱۶ نفر در قم، ۹ نفر در تهران، یک نفر در استان فارس، دو نفر در مازندران، دو نفر در گیلان، یک نفر در نیشابور، دو نفر استان البرز و یک نفر در قشم مبتلا به ویروس کووید۱۹ بوده‌اند. همچنین از بین مبتلایان جدید به کووید۱۹ در کشور، ۳ نفر دیگر جان خود را از دست دادند و تعداد موارد فوت ناشی از این بیماری در ایران به ۱۵ نفر افزایش یافت.

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: اکثر مبتلایان به کووید۱۹ در کشور یا ساکن و اهل قم بوده و یا سابقه مسافرت به قم را داشته اند و فرد مبتلا ه کووید۱۹ در قشم و یا استانهای شمالی کشور، از قم به این شهرستان سفر کرده اند و تاکید ما همچنان بر محدودیت در تردد و لغو سفرهای غیرضروری داخل شهری و مراودات به ویژه برای گروه های پرخطر است.

جهانپور یادآور شد: در استان‌هایی که مواردی از ابتلا به کووید19 گزارش شده، لغو و تعویق مراسم جشن و ازدواج تا اطلاع ثانوی مورد تاکید وزارت بهداشت است و قاعدتا اگر هزینه ای از افراد و خانواده های زوجین بابت برگزاری این مجالس اخذ شده با توجه به شرایط کنونی کشور باید به آنها بازگردد.

علیرضا وهاب‌زاده مشاور وزیر بهداشت نیز در صفحه شخصی توئیتر خود آخرین آمار فوتی‌ها و مبتلایان به ویروس کرونا را منتشر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062057

وب گردی

وب گردی