بازی یوونتوس - اینتر پشت درهای بسته برگزار می‌شود

وزیر ورزش ایتالیا از صدور دستور برگزاری چند مسابقه فوتبال لیگ دسته اول این کشور بدون حضور تماشاگر خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، پس از چند روز گمانه‌زنی درباره احتمال لغو بازی‌های هفته آینده سری A، امروز وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش فوتبال ایتالیا اعلام کرد که چند بازی از این رقابت‌ها پشت درهای بسته برگزار خواهد شد. شیوع ویروس کرونا در ایتالیا چندین مسابقه فوتبال این کشور در هفته جاری را لغو کرد و با توجه به افزایش شمار مبتلایان احتمال می‌رفت که بازی‌های هفته آینده هم لغو یا بدون تماشاگر برگزار شود.

او در پایان جلسه وزیران دولت ایتالیا، به شبکه TG2 گفت: ما تمهیداتی را برای جلوگیری از شیوع ویروس در نظر گرفته‌ایم که شامل تعطیلی رویدادهای ورزشی تا روز یکشنبه هفته آینده می‌شود. در ابتدا این تمهیدات در مناطق لمباردی، ونتو و پیدمونت در نظر گرفته شد و اکنون به مناطق فریولی ونتزیا، جولیا، ‌امیلیا رومانیا و لیگوریا تعمیم داده شده است. ممانعت از برگزار رویداد‌های ورزشی پابرجا است و در مورد برخی رویداد ما امکان برگزاری مسابقات را پشت درهای بسته فراهم کرده‌ایم. این معیارها اما تنها در مورد مناطق اعلام شده است و در مورد سایر مناطق نیست چون ضرورتی وجود ندارد.

به گزارش سایت کالچو مرکاتو، رویدادهای ورزشی هفته آینده که قرار است پشت درهای بسته برگزار شود، شامل بازی تیم‌های اودینزه - فیورنتینا، میلان - جنوا، پارما - اسپال، ساسولو - برشا و یوونتوس - اینتر می‌شود. برای حضور تماشاگران در بازی‌ لاتزیو مقابل بولونیا، ناپولی مقابل تورینو و لچه برابر آتالانتا مشکلی وجود ندارد اما برای برگزار جدال خانگی سامپدوریا و هلاس ورونا شرایط باید مجدداً ارزیابی شود. در همین حال هواداران تیم‌‌های شهرهای بولونیا، تورین و برگامو از حضور در خانه رقبا منع شده‌اند.

کد خبر: 1062089

وب گردی

وب گردی