سلبریتی مبلغ داروی ضد کرونا تحت پیگرد قرار گرفت

یکی از سلبریتی‌ها در فضای مجازی اقدام به تبلیغ شربت پیشگیری از ویروس کرونا می‌کرد که به دستور دادستانی تحت پیگیرد قانونی قرار گرفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در روز‌های گذشته یکی از سلبریتی‌ها در فضای مجازی اقدام به تبلیغ شربت پیشگیری از ویروس کرونا می‌کرد که به دستور دادستانی تحت پیگیرد قانونی قرار گرفت، لذا از شهروندان درخواست می‌کنیم‌که به این گونه تبلیغات توجه نکنند.
سید یاسر رایگانی با اشاره به کشف بیش از ۳ میلیون ماسک در تهران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با همکاری سازمان اطلاعات سپاه تهران از یک انبار ۳ میلیون ماسک کشف شد.

وی افزود: از تعداد ماسک‌های کشف شده یک میلیون آن به دانشگاه‌های علوم پزشکی تحویل و ۲ میلیون ماسک دیگر به هیأت امنای وزارت بهداشت تحویل داده شد.

رایگانی گفت: ۵۰۰ هزار ماسک دیگر کشف شده را در اختیار سازمان علوم پزشکی قرار دادیم که هم اکنون در حال توزیع این کالا هستند.

وی افزود: در استان کرمانشاه ۲۵۰ کارتن بزرگ دستکش یکبار مصرف کشف شد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی به قیمت ماسک‌ها نیز اشاره کرد و گفت: طبق مصوبه وزارت بهداشت نرخ ماسک‌های فیلتردار و بدون فیلتر به ترتیب ۵۱۰ و ۴۱۰ تومان است که عرضه ماسک با قیمتی بیش از این گرانفروشی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: سازمان تعزیرات حکومتی با محتکران ماسک‌ها برخورد شدید خواهد کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1062095

وب گردی

وب گردی