کلاس‌های دانشگاه شهید بهشتی غیرحضوری شد

جلسۀ هیئت رئیسۀ دانشگاه شهیدبهشتی (SBU) مورخ سه‌شنبه ۱۳۹۸/۱۲/۶ با حضور اعضا و مدیران آموزش مجازی دانشگاه تشکیل و دربارۀ فعالیت‌های آموزشی دانشگاه به‌صورت غیرحضوری و مجازی، تصمیماتی اتخاذ شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، جلسۀ هیئت رئیسۀ دانشگاه شهیدبهشتی (SBU) مورخ سه‌شنبه ۱۳۹۸/۱۲/۶ با حضور اعضا و مدیران آموزش مجازی دانشگاه تشکیل و دربارۀ فعالیت‌های آموزشی دانشگاه به‌صورت غیرحضوری و مجازی، تصمیمات زیر اتخاذ شد:

۱- با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بخش آموزش حضوری دانشگاه در هفتۀ جاری، در صورت تداوم این وضعیت در هفته‌های آینده، دانشگاه کلاس‌های دروس نظری را به‌صورت غیرحضوری از روز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ تا پایان سال ارائه خواهد کرد.

۲- برقراری غیرحضوری کلاس‌ها معادل حداقل دو هفتۀ درسی، به شیوه‌های مختلف ازجمله با استفاده از سامانۀ یادگیری آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه (http://lms.sbu.ac.ir/)، یا درس‌افزار دانشگاه (http://courseware.sbu.ac/) و روش‌های دیگری به اشتراک‌گذاری مناسب منابع درسی و تالار گفتگو بین استاد و دانشجویان، به دو صورت بر خط یا غیر برخط انجام می‌گیرد.

۳- با فرض اینکه در هفته‌های آینده آموزش حضوری دانشگاه تعطیل باشد، کادر علمی و پرسنل دانشگاه تعطیل نخواهند بود و اعضای محترم هیئت‌علمی می‌توانند با حضور در دفاتر کار خود و با استفاده از امکانات دانشگاه، آموزش‌های غیرحضوری را آغاز کنند.

۴- مرکز آموزش‌های مجازی و مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه حمایت‌های فنی و تخصصی لازم را در این خصوص ارائه می‌کنند.

۵- از روسای محترم دانشکده‌ها/پژوهشکده‌ها انتظار می‌رود که تمهیدات لازم برای پیگیری و اجرای موارد فوق را به عمل آورند.

۶- درصورتی‌که به هر دلیل، استاد موفق به ارائۀ درس به‌صورت غیرحضوری نشد، لازم است پس از بازگشایی کلاس‌ها معادل دو هفته درس را به‌صورت کلاس‌های جبرانی ارائه نماید.

۷- معاونت آموزشی دانشگاه شیوه‌نامۀ اجرایی مربوط به اقدامات فوق را ابلاغ و پیگیری خواهد نمود.

مدیریت حوزۀ ریاست و روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی -اسفند ۱۳۹۸

انتهای پیام/

کد خبر: 1062115

وب گردی

وب گردی