ازشکست سنگین یوپن با ابراهیمی و عزت‌اللهی  تا برد دینامو زاگرب با صادق محرمی

با بسته اخبار لژیونرها با ما همراه باشید.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حجم اخبار لژیونرها بسیار زیاد است و دنبال کردن آنها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در گروه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار لژیونرها، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید. در بسته اخبار لژیونرها در ایسکانیوز بخوانید:

سومقاییت با بابایی به صدرنشین باخت

در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر آذربایجان تیم سومقاییت که پیمان بابایی و مهدی شریفی مهاجمان ایرانی کشورمان را در اختیار دارد، مقابل قره باغ تیم صدرنشین لیگ این کشور با یک گل شکست خورد.

دراین بازی که سومقاییت با نتیجه یک بر صفر نتیجه را به حریف صدر جدولی خود واگذار کرد پیمان بابایی 80 دقیقه در میدان حضور داشت و مهدی شریفی از دقیقه 68 به میدان آمد.

با این نتیجه قره باغ صدرنشین با کسب این سه امتیاز 41 امتیازی شد و سومقاییت با همان 22 امتیاز در جایگاه چهارم جدول باقی ماند.

پیمان بابایی که تاکنون 6 گل در فوتبال آذربایجان به ثمر رسانده و بهترین مهاجم سومقاییت به حساب می آید، با گلزنی دو رقیب خود در جدول گلزنان و رسیدن آن‌ها به عدد 7 از رقبایش در کورس آقای گلی عقب افتاد.

باخت المپیک دونتسک با حضور 90 دقیقه ای زاهدی

در چارچوب هفته نوزدهم و از رقابت های دور برگشت لیگ برتر اوکراین و در هفته نخست این بازی ها المپیک دونتسک برابر اف ث لویو به میدان رفت و در نهایت این بازی را واگذار کرد.

در این بازی که المپیک دونتسک در خانه با نتیجه یک بر صفر نتیجه را به لویو واگذار کرد شهاب زاهدی،‌مهاجم ایرانی فوتبال کشورمان که در لیگ برتر اوکراین مشغول است، 90 دقیقه در زمین حضور داشت و موفق به گلزنی نشد.

با این نتیجه المپیک دونتسک با 18 امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار گرفت و شانس یاران شهاب زاهدی برای حضور در لیگ اروپا کمرنگ تر شد

برتری خنت در غیاب میلاد محمدی

در آخرین مسابقه هفته بیست و هفتم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم خنت که برخلاف ۹ دیدار گذشته‌اش از میلاد محمدی در ترکیب ابتدایی بهره نمی‌برد و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ یکشنبه شب در قلامکو آرنا میزبان تیم رده دوازدهمی سنت‌ترویدن بود.

تیم خنت که بعد از دو مساوی و پنج پیروزی طی هفت هفته پیاپی در ژوپیر لیگ بلژیک، در دیدار اخیرش در لیگ اروپا مقابل رُم ایتالیا شکست خورده بود، امشب مجددا به روند بردهای خود بازگشت و با نتیجه پُر گل ۴ بر یک از سد سنت‌ترویدن عبور کرد تا ۵۵ امتیازی شود و با ۹ امتیاز کمتر نسبت به کلوب بروژ، در رده دوم جدول قرار بگیرد.

میلاد محمدی، ملی پوش ایرانی خنت که در ۹ هفته گذشته ژوپیر لیگ بلژیک حضور ثابت در ترکیب تیمش داشته و در دیدار اروپایی قبل مقابل رم نیز ۹۰ دقیقه در زمین بود، در مسابقه با سنت‌ترویدن فرصت بازی به دست نیاورد و به او استراحت داده شد.

یاران محمدی که در بازی رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا با یک گل در خانه‌ی رُم ایتالیا شکست خوردند، پنج‌شنبه شب هفته جاری بازی برگشت این رقابت‌ها را در استادیوم قلامکو آرنا برگزار می‌کنند و امید زیادی به کسب برتری و صعود به جمع ۱۶ تیم نهایی را دارند.

صادمنش به لیست رسید، به ترکیب نه

دریکی از بازی‌های هفته بیست و سوم سوپر لیگ ترکیه، تیم فنرباغچه که برای نخستین بار اللهیار صیادمنش را در فهرست و بین نیمکت‌نشینان داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ شب گذشته در اولکر استادیوم استانبول مقابل تیم رده چهارمی گالاتاسرای قرار گرفت.

ناکامی‌های فنرباغچه در کسب پیروزی دیشب هم ادامه یافت و این تیم که در سه هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه یک مساوی و دو باخت داشت، این بار هم با نتیجه ۳ بر یک در خانه مقابل گالاتاسرای شکست خورد تا با ۳۸ امتیاز در رتبه ششم جدول سوپر لیگ ترکیه بماند.

اللهیار صیادمنش که در نقل و انتقالات زمستانی مجددا به فنرباغچه بازگشت و تنها در یک بازی جام حذفی حضور تعویضی و کوتاه مدت داشت، شب گذشته برای نخستین بار در مسابقات سوپر لیگ ترکیه در لیست تیمش قرار گرفت ولی تا پایان دیدار با گالاتاسرای نیمکت‌نشین بود

شکست سنگین یوپن با ابراهیمی و عزت‌اللهی

در ادامه رقابت‌های هفته بیست و هفتم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم یوپن که همانند بازی قبل امید ابراهیمی را در ترکیب و خط میانی و سعید عزت‌اللهی را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ شب گذشته در استادیوم لوتو پارک به مقابل اندرلخت رده نهمی قرار گرفت.

روند ناکامی‌ها و دو باخت اخیر یاران ابراهیمی و عزت‌اللهی شب گذشته هم ادامه پیدا کرد و تیم یوپن با نتیجه عجیب ۶ بر یک شکست تلخی را در خانه اندرلخت متحمل شد تا با ۲۶ امتیاز همچنان در رده سیزدهم جدول ژوپیر لیگ بلژیک بایستد.

امید ابراهیمی، ملی پوش ایرانی یوپن که یکی از نفرات ثابت تیمش در این فصل است، امشب هفدهمین بازی فصل خود را مقابل اندرلخت انجام داد.

سعید عزت‌اللهی، دیگر هافبک ایرانی این تیم که در فصل ۲۰-۲۰۱۹ ژوپیر لیگ تنها یک بار در هفته هشتم مقابل استاندارد لِیژ بازی کرده بود، امشب از دقیقه ۷۸ به ترکیب یوپن برابر اندرلخت اضافه شد.

غیبت کاوه و بازیِ قلی‌زاده در باخت شارلروا

دربازی حساس و ماقبل پایانی هفته بیست و هفتم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم شارلروا که علی قلی‌زاده را مثل دیدارهای گذشته‌اش در ترکیب و کاوه رضایی را در فهرست مسابقه نداشت، از ساعت ۱۷ دیشب در استادیوم جان بریدل مقابل تیم صدرنشین کلوب بروژ قرار گرفت.

یاران رضایی و قلی‌زاده که بعد از دو پیروزی پیاپی، در هفته قبل برابر رویال آنتورپ متوقف شده بودند، دیشب در ثانیه‌های ابتدایی بازی با کلوب بروژ دروازه‌اش را توسط اِدِر بالانتا باز شده دیدند و با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند.

تیم شارلروا با شکست مقابل کلوب بروژ ۴۸ امتیازی ماند و به دلیل شکست در بازی رو در رو مقابل استاندارد لیژ، پایین‌تر از این تیم در جایگاه چهارم جدول ژوپیر لیگ قرار گرفت.

علی قلی‌زاده، ستاره ریزنقش شارلروا که پس از پنج حضور ثابت در ترکیب شارلروا، در دیدار اخیرشان به‌عنوان یار جانشین وارد زمین شد، شب گذشته ۹۰ دقیقه مقابل کلوب بروژ بازی کرد.

کاوه رضایی نیز که به‌عنوان بازیکن قرضی از کلوب بروژ به شارلروا آمده و بهترین گلزن این تیم محسوب می‌شود، بخاطر بندی که در قراردادش مبنی بر عدم بازی برابر تیم اصلی و سابقش دارد، در فهرست مسابقه حضور نداشت و نتوانست برخلاف سه دیدار اخیرشان به میدان برود

شکست زوله و قوچان‌نژاد برابر آلکمار

دریکی از مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ اردیویسه هلند، تیم زوله که همانند هشت بازی اخیرش رضا قوچان‌نژاد را جزو نفرات ذخیره داشت و در ترکیب نمی‌دید، از ساعت ۱۷ دیشب در آفاس استادیوم به مصاف تیم رده دومی آلکمار رفت.

یاران گوچی که در دو هفته گذشته یک مساوی و یک شکست داشتند، شب گذشته هم در کسب پیروزی مقابل آلکمار ناکام بودند و در خانه این تیم مدعی با نتیجه ۲ بر صفر شکست خوردند تا ۲۲ امتیازی و در رده هجدهم جدول لیگ اردیویسه هلند بمانند.

رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ایرانی زوله که در دیدار اخیرشان مقابل فاینورد به طور کامل نیمکت‌نشین بود، در این مسابقه برای آلکمار از دقیقه ۸۰ به‌عنوان سومین تعویضی تیمش وارد زمین شد ولی نتوانست مانع از شکست زوله شود.

قوچان‌نژاد پیش از این در ۱۰ مسابقه لیگ اردیویسه هلند برای تیم زوله به میدان رفته و موفق به زدن ۶ گل و دادن یک پاس گل شده بود

برد دینامو زاگرب با صادق محرمی

در دیدار ماقبل پایانی هفته بیست و سوم لیگ یک کرواسی، تیم دینامو زاگرب که صادق محرمی را برخلاف مسابقه گذشته‌اش در ترکیب داشت، از ساعت ۱۷:۳۰ دیشب در استادیوم ماکسیمیر به مصاف تیم رده هشتمی اینتر زاپرسیچ رفت.

تیم دینامو زاگرب که بعد از ۱۲ پیروزی پیاپی در لیگ یک کرواسی، در دیدار هفته قبل مقابل اوسی‌یک شکست خورده بود، در دیداری دشوار و نزدیک مقابل اینتر زاپرسیچ که یک پنالتی هم هدر داد، به برتری ۳ بر ۲ دست پیدا کرد تا ۵۶ امتیازی شود.

یاران محرمی با این پیروزی همچنان در صدر جدول لیگ یک کرواسی ماندند و فاصله‌شان با هایدوک اسپلیت رده دومی را به ۱۲ امتیاز افزایش دادند تا شانس خود را برای تکرار قهرمانی در این رقابت‌ها بالا ببرند.

صادق محرمی، مدافع راست ایرانی دینامو زاگرب که بعد از نیم‌فصل حضور قرضی در لوکوموتیو زاگرب به دینامو بازگشته و دو هفته قبل نخستین بازی خود را برای این تیم انجام داده بود، در حضور ۹۰ دقیقه‌ای در ترکیب تیمش مقابل اینتر زاپرسیچ داشت.

کد خبر: 1062119

وب گردی

وب گردی