سرخوردگی مردم ریشه در ناتوانی مجلس و دولت دارد

مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران گفت: ناتوانی دولت و مجلس در این‌ سا‌ل‌ها مردم را به این نتیجه رساند که در عرصه انتخابات حضور پررنگی نداشته باشند.

عبدالرضا سیف در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره علل مختلف حضور کمرنگ مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: گرانی بی‌دلیل بنزین یکی از این عواملی بود که دولت در آن دست داشت و بی موقع هم برای آن تصمیم‌گیری شد.

وی در ادامه تصریح کرد: ناتوانی دولت و مجلس در این‌سا‌ل‌ها مردم را به این نتیجه رساند که در عرصه انتخابات حضور پررنگی نداشته باشند؛ البته بحث شیوع ویروس کرونا هم تاثیر داشت که منجر به ترساندن ملت شد.

به گفته مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران سرخوردگی مردم ریشه در ناتوانی مجلس و دولت دارد.

وی با توجه به روی کارآمدن نمایندگان جدید مردم در خانه ملت گفت: دولت مجبور است تابع مجلس باشد؛ همچنین وکلای ملت باید بر رفتار و اقدامات دولتمردان نظارت جدی داشته باشند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه دولت عملکرد ضعیفی داشته است، گفت: مجلس با نظارت قوی توانایی هماهنگ کردن دولت با خود را دارد. دولت چند سال ناتوانی را باید جبران کند، افراد پیر را کنار بگذارد و مهره‌های توانمندی را روی کار بیاورد که به وکلای ملت پاسخگو باشند.

سیف در ادامه تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی باید ویروس ناکارآمدی را از دولت جمع کند تا دولتمردان با قدرت به راه خود ادامه دهند.

وی با اشاره به تخریب چهره‌های جدید مجلس از سوی برخی افراد و جریان‌ها گفت: جناحی که در انتخابات شکست خورده حالا با رسانه‌های خود به دنبال القای ناتوانی افراد جدید خانه ملت به مردم است. نمایندگان جدید با تمام توان باید تلاش کنند تا دوباره امید را به مردم برگردانند.

وی درباره حجم رسانه‌ای که این روزها به ویروس کرونا اختصاص یافته است، گفت: تلفات وحشتی که دولت از ترس کرونا ایجاد کرده می‌تواند در آینده‌ای نزدیک بیشتر از خود ویروس باشد نباید دل مردم و بازار را خالی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062142

وب گردی

وب گردی