بارش برف و باران در اکثر جاده ها/ رانندگان زنجیر چرخ ببندند

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در اکثر جاده های کشور خبرداد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: بارش برف در محورهای هراز ،کرج-چالوس، فیروزکوه و کیاسر-سمنان در استان مازندران، محورهای بیجار-دیواندره، سقز-دیواندره، بانه-سقز در استان کردستان، محوربجنورد-اسفراین گردنه اسدلی در استان خراسان شمالی و محورهای قزوین-رشت گردنه کوهین، قزوین –همدان گردنه آوج و قزوین –ساوه گردنه هجیب در استان قزوین ادامه دارد.

وی به بارش باران در جاده ها اشاره کرد و گفت: در اکثر محورهای استان های البرز ،تهران، ایلام، خراسان شمالی، فارس، سمنان ، قم ، قزوین، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، لرستان، کرمانشاه ،بوشهر و اصفهان بارش باران گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی با توصیه به رانندگان برای تردد در جاده های برف گیر و لغزنده گفت:رانندگانی که قصد تردد در محورهای زنجان –تهم، زنجان طارم و زنجان –دندی در استان زنجان را دارند باید از زنجیر چرخ استفاده کنند و تجهیزات ایمنی و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند.

رحمانی به ترافیک جاده ها اشاره کرد و گفت: ترافیک در آزادراه قزوین به کرج محدوده مهرویلا تا پل فردیس و آزادراه کرج – تهران از پل فردیس تا پل گرمدره نیمه سنگین است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا سایر محور های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062144

وب گردی

وب گردی