راه‌اندازی سامانه تلفنی در راستای پاسخگویی به سوالات درباره ویروس کرونا

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی از راه‌اندازی سامانه تلفنی در راستای پاسخگویی به سوالات پیرامون ویروس کرونا خبر داد و گفت: اعضای جهادی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه از طریق این سامانه به سوالات مردم درباره این ویروس پاسخ می‌دهند.

هادی اسماعیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از امکان ناقل بودن برخی از دانشجویان به ویروس کرونا خبر داد و گفت: متاسفانه در روزهای گذشته برخی از دانشجویان خوابگاهی که ناقل ویروس کرونا بودند با بازگشت به شهرهایشان باعث گسترش بیماری و به خطر انداختن سلامت خانواده‌هایشان شدند.

وی با انتقاد از تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس از هفته آتی عنوان کرد: مسئولان کشور در اقدامی شتاب زده گمان می‌کنند با دایر کردن کلاس‌های درس، اوضاع کشور عادی به نظر خواهد رسید، در حالی که با این اقدام سلامت دانشجویان و خانواده‌های آنها به خطر می‌افتد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بیان کرد: از رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تقاضا داریم تا زمانی که کشور از وجود ویروس کرونا پاک سازی نشده است، اقدام به دائر کردن کلاس‌های درس نکند.

وی افزود: برگزای کلاس‌های درس به صورت مجازی و آنلاین با توجه به عملی بودن واحدهای رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی شاید مقدور نباشد، هزینه‌ها در یک دانشکده با نسبت به دانشکده‌ای دیگز نیز متفاوت است، اما این قضیه نباید باعث گسترش ویروس کرونا در بین دانشجویان حاضر در کلاس‌های درس شود.

اسماعیلی عنوان کرد: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بهشتی در هفته گذشته با برپایی غرفه‌هایی اقدام به آموزش، راه‌های پیشگیری، راه‌های انتقال ویروس کرونا به مردم کرده است.

این فعال دانشجویی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین یک سامانه‌ تلفنی‌ به زودی راه اندازی می‌شود تا اعضای جهادی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بهشتی از این طریق سوالات مردم درباره ویروس کرونا را پاسخ دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062167

وب گردی

وب گردی