اعطای گواهینامه بهداشت به پرسنل خدماتی سازمان دانش‌آموزی

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی گفت: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برای پرسنل خدماتی سازمان، دوره‌های آموزشی در ۳ حوزه برگزار می‌کنیم که به هر یک از افراد در پایان دوره گواهینامه‌ای اعطا می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، اسماعیل بحری‌زاده در نشستی با پرسنل خدماتی و پشتیبانی سازمان دانش‌آموزی که صبح امروز در محل این سازمان برگزار شد با تاکید بر اینکه هر فرد در هر جایگاه اهمیت دارد گفت: از شما خواهش دارم قدر جایگاه خود را بدانید و با قدرت و انرژی کار و مسئولیت خود را انجام دهید تا دیگران که عملکرد ما را می‌بینند قضاوت درستی داشته باشند.

وی افزود: باید بتوانیم در این شرایط به وجود آمده با ایجاد یک فضای همدلی فعالیت کنیم. ویروس جدید کرونا شیوع بالایی دارد و نیازمند مراقبت نکات بهداشتی است که بخش مهمی از کار شما را درگیر می‌کند.

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی با تاکید براینکه سلامتی افراد این سازمان و خانواده‌هایشان برای ما اولویت دارد گفت: شما و ما نیازمند یک سری آموزش‌های عمومی هستیم تلاش داریم با انتشار بروشورهایی این موضوع را مورد دقت قرار دهیم.

بحری‌زاده در ادامه صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه به آموزش‌های عمومی صدا و سیما توجه کنید به بیان برخی از نکات فردی پرداخت.

وی با تاکید بر اینکه با کمی ملاحظه و رعایت می‌توانیم این ویروس را کنترل تا از این بحران عبور کنیم افزود: نیروهای خدماتی باید در محیط کار نکات بهداشتی را رعایت و از وسایل ضدعفونی، دستکش و ماسک استفاده کنند.

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی گفت: حتما باید برای دوستان خدماتی آموزش‌های مستمر را در ۳ حوزه برگزار کنیم. باید درباره آیین و فرهنگ پذیرایی صحیح و خوب در حال بروزرسانی اطلاعات خود باشیم، در این صورت می‌توانیم باعث اعتلای فرهنگ سازمان دانش‌آموزی شویم.

بحری‌زاده بر رعایت نکات بهداشت فردی به عنوان حوزه دوم آموزش تاکید کرد و گفت: آموزش درباره بهداشت محیط نیز حوزه سوم آموزش‌های تخصصی و علمی است که باید انجام شود. بسته‌های آموزشی در این ۳ حوزه تهیه می‌شود و از سوی اساتید مجرب آموزش داده خواهد شد تا پس از شرکت در آزمون پایانی، گواهینامه برای تعیین امتیاز به افراد اهدا شود.

وی در ادامه به بیان برخی از نکات بهداشتی درباره نظافت و موضوعات مختلف دیگر پرداخت. همچنین در پایان این نشست برخی از پرسنل خدماتی به بیان نکات و دغدغه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062169

وب گردی

وب گردی