سامانه تلفنی پاسخگویی به سؤالات ویروس کرونا ایجاد می‌شود

گروه جهادی منتظران ولیعصر(عج) بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران تصمیم دارد برای افزایش آگاهی عمومی جامعه درباره ویروس کرونا و راه‌های پیشگیری از آن، با همکاری بنیاد برکت، سامانه تلفنی برای پاسخگویی به سؤالات ملت شریف ایران ایجاد کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، گروه جهادی منتظران ولیعصر(عج) بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران تصمیم دارد برای افزایش آگاهی عمومی جامعه درباره ویروس کرونا و راه‌های پیشگیری از آن، با همکاری بنیاد برکت، سامانه تلفنی برای پاسخگویی به سؤالات ملت شریف ایران ایجاد کند.

اولویت با دانشجویان ترم ۴ به بالا(ترجیحا پزشکی، پرستاری، بهداشت) که دارای روابط عمومی قوی هستند و می‌توانند روزانه ۱/۵ الی ۲ ساعت زمان به این کار اختصاص دهند.

لازم به ذکر است جلسه توجیهی برای آموزش به داوطلبان محترم ساکن تهران به‌صورت حضوری و سایر داوطلبان ساکن شهرستان‌های دیگر به صورت مجازی برگزار خواهد شد و آموزش‌های تکمیلی به افراد متقاضی داده خواهد شد. ️ارائه خدمات کارشناسان به صورت غیر حضوری بوده و لازم به حضور شخص افراد در مرکز مدیریتی نیست.

️افرادی که تمایل به همکاری به عنوان کارشناس برای پاسخگویی به سوالات مردم را دارند، نام و نام خانوادگی، رشته تحصیلی، شماره تماس خود را به آیدی@iaumst_basij_b برای برادران و آیدی @iaumst_basij برای خواهران ارسال کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062170

وب گردی

وب گردی