از تهدید مجیدی به استعفا تا بازگشت فتح اله زاده و سعادتمند

در آستانه انتخاب علی فتح اله زاده به عنوان مدیرعامل یا سرپرست موقت باشگاه، اوضاع تیم تهرانی جایی زیر خط فاجعه است. تیمی که نه سرپرست دارد، نه زمین تمرین، نه سرپرست موقت باشگاه، نه مدیرعامل و نه برنامه ای برای سفر به سیرجان! اوضاع استقلال تهران همانگونه ای است که نباید باشد!

به گزارش خبرنگار گروه ورزش ایسکانیوز، استقلال این روزها در بحرانی ترین شرایط خود حضور دارد. تیم در حالی به وضعیت خود ادامه دارد که فردا باید در سیرجان به مصاف گل گهر برود اما اعزام تیم به این شهر همچنان نامشخص است. تکلیف مدیرعامل تیم همچنان مشخص نشده و بین اعضای هیئت مدیره استقلال بر سر انتخاب مدیرعامل اختلاف افتاده است. از سوی دیگر تلاش موئسوی برای برکناری گزینه فرهاد مجیدی از سرپرستی و انتخاب پرویز مظلومی به این سمت و همچنین نامشخص بودن وضعیت تمرینی و مالی تیم مجیدی را به فکر استعفا انداخته است. نگاه دقیقی تری داشته باشیم به اخبار استقلال.

مدیریت فتح اله زاده قطعی به نظر می رسد

مطابق اطلاعات رسیده از سوی اعضای هیئت مدیره، مدیریت فتح اله زاده قطعی شده و او سه رای را در اختیار دارد. این وسط موسوی ساز مخالف زده و می کوشد تا با علم کردن یک اسم دیگر، بازی استقلال را وارد پیچ دیگری کند.

بازگشت سعادتمند

احمدسعادتمند به استقلال باز می گردد. رئیس سابق هیئت مدیره استقلال که چندماه قبل در اعتراض به بی تفاوتی و بی برنامگی مسئولان باشگاه استعفا داده بود، گویا در شرف بازگشت به این تیم است. سعادتمند در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوزاین خبر را تائید کرد که با او برای بازگشت به استقلال صحبت شده است.

سرپرستی مظلومی و قهر مجیدی

یکی از مباحث جنجالی استقلال در دو روز گذشته، بحث برکناری سعید رمضانی از سرپرستی استقلال و حضور پرویز مظلومی در این ست است. اتفاقی که پیشنهاد موسوی بود و رای هم نیاورد. گویا مجیدی هم تهدید کرده که در صورت این اتفاق استعفا خواهد داد. میل مجیدی بر این است که با حفظ رمضانی، شخصی نزدیک به خود را در تیم حفظ کند. در این میان این سوال پیش آمده که تلاش موسوی که به مجیدی نزدیک است برای این تغییر، چه معنایی دارد؟

تیم به سیرجان می رود

برخلاف تهدیدات سفت و سخت خلیل زاده مبنی بر اینکه تیم استقلال برای بازی با گل گهر به هیچ عنوان عازم سیرجان نخواهد شد، خبر آمد که استقلال عصر امروز عازم این شهر خواهد شد تا مسابقه خود مقابل این تیم را برگزار کند. در این میان تنها خبر باقیمانده استقلال در این روز پر از اخبار ضد و نقیض این است که حکم مدیرعاملی به نام چه کسی امضا شود! حکمی که گویا امروز به سود فتح اله زاده صادر خواهد شد.

کد خبر: 1062181

وب گردی

وب گردی