اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی مقابله با ویروس کرونا

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد استان تهران و واحد تهران مرکزی گفت: کارکنان دانشگاه برای ضدعفونی کردن تمام قسمت های اداری، ستادی و دانشکده ها بسیج شدند و بنرهای اطلاع رسانی مربوط نکات آموزشی وزارت بهداشت در خصوص ویروس کرونا در تمام دانشکده ها نصب شد.

محمد مطیعی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برای مقابله با ویروس کرونا گفت: دکتر آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، پس از ابلاغ بخشنامه شورای سلامت دانشگاه و کمیته بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا به تمام واحدهای دانشگاهی دستور دادند تا اقدامات بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا را در اسرع وقت انجام دهند.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی در ادامه افزود: در همین راستا دو اقدام را در دستور کار قرار دادیم تا اگر دانشگاهها باز شود برای مقابله با شیوع ویروس کرونا آمادگی کامل داشته باشیم. از همان ساعت های اولیه ابلاغ بخشنامه شورای سلامت، کارکنان دانشگاه را برای ضد عفونی کردن تمام قسمتهای اداری، ستادی، دانشکدهها، سرویسهای بهداشتی و ..بسیج کردیم.
به گفته او این اقدام فقط در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی نبوده بلکه سطح استان تهران انجام شد‌.

مطیعی درباره اقدام دوم نیز توضیح داد: فاز دوم کارمان در خصوص نصب بنرهای اطلاع رسانی مربوط به نکات آموزشی و پیشگیرانه وزرات بهداشت در خصوص ویروس کرونا بود.

او اضافه کرد: این بنرها در تمام دانشکدههای تهران مرکزی به صورت پوستر، بنرهای بیلبورد و .. نصب و تمام نکات آموزشی اطلاع رسانی شد. بنابراین آمادگی کامل خواهیم داشت تا در صورت صلاحدید وزارت بهداشت مبنی بر بازگشایی دانشگاه ها پذیرای دانشجویان باشیم.

او در پاسخ به این سوال که تاکنون خبری از ابتلای دانشجویان استان تهران به دستتان رسیده گفت: تا این ثانیه خبری از این که دانشجویی به ویروس کرونا مبتلا شده باشد به دست ما نرسیده است. در حال حاضر در بسیاری از کانال ها اخبار را رصد کرده و با دانشجویان در ارتباط هستیم و تا این لحظه خبری از ابتلا دانشجویان به کرونا نداشتیم.
مطیعی همچنین گفت: قرار است در تمام طبقات ساختمان های ستادی و دانشکدهها طبق دستور دکتر آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، محلول ضد عفونی کننده به تعداد نصب شود. در حال حاضر در واحد تهران مرکزی این کار انجام شده است و به در سایر واحدهای استان تهران نیز در حال انجام است.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی در پایان گفت: منتظر هستیم تا اگر شورای سلامت دانشگاه ابلاغیه جدیدی از سوی وزارت بهداشت و یا سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی صادر کرد در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062185

وب گردی

وب گردی