مارادونا: مسی نمی‌توانست کارهای مرا در ناپولی انجام دهد

اسطوره فوتبال آرژانتین می‌گوید که دوست دارد تیم سابق دوران بازیگری‌اش بازیکنی مانند لیونل مسی داشته باشد اما حتی مسی هم نمی‌توانست کارهایی که او برای ناپولی کرد را برای این تیم انجام دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، مارادونا که در فاصله سال‌‌های 1984 تا 1991 برای ناپولی بازی می‌کرد و با این تیم افتخاراتی مانند اسکودتو، قهرمانی جام یوفا و جام حذفی ایتالیا را کسب کرد؛ با اشاره به بازی شب گذشته تیم‌های فوتبال بارسلونا و ناپولی در سن‌پائولو گفت: من دوست داشتم که هنوز بازیکن بودم و در این بازی مقابل مسی قرار می‌گرفتم. متأسفانه او زمانی به سن‌پائولو آمد که ناپولی در بحران حاکم است و وضعیت خوبی ندارد. مسی هرگز چیزهایی که من در ناپولی گذراندم را تجربه نکرده اما او می‌تواند مطمئن باشد که ناپل برای بازی کردن او جای امنی خواهد بود.

اسطوره فوتبال آرژانتین ادامه داد: بگذارید رک بگویم، مسی نمی‌توانست کارهایی که من انجام دادم را انجام دهد اما من دوست دارم که مردم ناپل در تیم‌شان یک مسی داشته باشند.

جدال خانگی تیم سابق مارادونا و تیم مسی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت که این کار نماینده ایتالیا را برای صعود به مرحله بعدی سخت کرد. در بازی برگشت که سه هفته دیگر برگزار می‌شود، ناپولی محکوم به گلزنی است.

کد خبر: 1062207

وب گردی

وب گردی