چرا افراد شرور از آیفون استفاده نمی‌کنند؟

آیا تاکنون دقت کرده‌اید که چرا شخصیت‌های منفی فیلم‌های هالیودی از گوشی‌های اپل استفاده نمی‌کنند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، هنگام تماشای فیلم ها به دلیل دقت کردن به اعمال کاراکترهای منفی، به تلفنی که آنها استفاده می کنند، دقت نمی کنیم. آیا تاکنون به این فکر کرده اید که کاراکترهای منفی برای انجام اعمال شرورانه خود از چه تلفنی استفاده می کنند؟ ریان جانسون کارگردان مشهور این موضوع را بررسی کرده است.

چرا کاراکترهای منفی در فیلم‌ها از آیفون استفاده نمی‌کنند؟

رایان جانسون کارگردان مشهور در مصاحبه با کانال یوتیوب Vanity Fair به این سوال پاسخی صادقانه داد.

جانسون که به مدت 23 دقیقه در مورد فیلم ها صحبت می کرد، در مورد دلیل عدم استفاده افراد شرور در فیلم ها از گوشی های آیفون نیز توضیح داد.

کارگردان فیم کمدی « Knives Out» ، می گوید که قاتل را می توان با تلفنی که از آن استفاده می کند، به ویژه در فیلم هایی که شامل جنایت و قتل است، شناسایی کرد. دلیل این امر توافقنامه‌‌ای است که اپل با برخی از کارگردان ها امضا کرده است.

جانسون که این ادعای بزرگ را به شکلی طنز بیان می کرد گفت از سالها قبل می توانید شخصیت های بد را با گوشی های اندروید ببینید.

اگر چه این ادعا کمی عجیب به نظر می رسد ولی با کمی دقت در فیلم ها می توان این موضوع را به وضوح دید. دلیل این امر نیز توافقنامه‌هایی است که بین اپل و برخی کارگردان‌ها امضا شده است، به نظر می‌رسد که کارگردان ها به عمد در شخصیت های بد خود از گوشی های آیفون استفاده نمی کنند. البته فیلم ها از مدل های آیفون استفاده می کنند؛ اما در شخصیت های خوب یا خنثی.

افشای این اتفاق نشان دهنده استراتژی دقیق اپل در توجه به جزئیات در محصولات خود است. جانسون بعد از این اعتراف اعلام کرد از این به بعد با دقت در جزئیات فیلم هایش مانع افشا شدن «شخیصت منفی» فیلم هایش خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062233

وب گردی

وب گردی