فاصله بین مردم و مسئولان باید از بین برود

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مجلس جدید باید فاصله بین مسئولان و مردم را از بین برده و خود را هرچه بیشتر به ملت نزدیک کند.

امیر ریاحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره علل کم شدن حضور مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: عواملی چون نارضایتی‌ها و اتفاقاتی که در بهمن و آبان اتفاق افتاد به همراه وضعیت بد معیشتی و اقتصادی مردم به وجود آورنده این واقعه بودند. این امر پیام واضحی برای مسئولان دارد که نشان دهنده ناراحتی و دلخوری مردم از اوضاع کنونی است.

وی در ادامه با اشاره به هجمه سنگین رسانه‌های غربی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: عده‌ای قصد داشتند با رسانه‌های خود و عملیات روانی میزان مشارکت را به زیر 20 درصد بکشانند که دیدیم حضور مردم در این دوره از انتخابات 42درصد بود و رهبر معظم انقلاب نیز از این اقدام تشکر کردند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی شیراز با در نظر داشتن تقدیر رهبر معظم انقلاب از حضور مردم در انتخابات مجلس تصریح کرد: سرمان را نباید زیر برف کنیم و از کنار این واقعه گذشت؛ زیرا هشدار جدی برای مسئولان در خصوص نارضایتی‌های به وجود آمده دارد.

ریاحی در ادامه تصریح کرد: مجلس جدید باید وضعیت را بهبود ببخشد در غیر این صورت همین میزان هم دیگر پای کار نخواهند آمد.

به گفته دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی شیراز دولت روحانی با عملکرد ضعیف خود به وجود آورنده ناراحتی و در نهایت مشارکت کم مردم بوده است.

وی درباره حضور کم مردم در دوره‌های قبلی انتخابات اظهار کرد: مشارکت کم ملت یکبار دیگر برای هفتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تکرار شد که در آن زمان نیز خاتمی رئیس جمهور کشور بود؛ اما اکنون نیز این ماجرا در دوره ریاست جمهوری روحانی اتفاق افتاده است.

ریاحی با اشاره به اختلاف به وجود آمده بین مسئولان و مردم اظهار کرد: عده‌ای از رانت خود استفاده می‌کنند که همین منجر به ایجاد نارضایتی بین ملت می‌شود، از این رو مجلس جدید باید فاصله بین مسئولان و مردم را از بین برده و خود را هرچه بیشتر به ملت نزدیک کند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه افزود: نمایندگان جدید باید درد مردم را بفهمند که با افراد منتخب یازدمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی این امید وجود دارد. امیدواریم افرادی که وارد شدند نتیجه خوبی رقم بزنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062234

وب گردی

وب گردی