مردم با حمایت از جریان انقلابی در انتخابات، خواهان تحول شدند

مسئول بسیج اساتید دانشگاه شهید بهشتی گفت: استقبال از کاندیداهای جریان انقلابی نشان داد مردم خواستار تغییرات اساسی است.

سید مهدی میرساجدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به منتشر شدن خبر شیوع ویروس کرونا و پیوستن ایران به لیست سیاه گروه ویژه اقدام مالی در بحبوحه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ممکن است این عوامل بر روی حضور کمرنگ مردم در انتخابات تاثیر گذار بوده باشد؛ اما عملکرد نامناسب دولت بیشترین اثرگذاری را در این زمینه داشته است.

وی در ادامه تصریح کرد: استقبال از کاندیداهای جریان انقلابی نشان داد مردم خواستار تغییر اساسی هستند.
میرساجدی با اشاره به تلاش رسانه‌های غربی برای دلسردکردن مردم از انتخابات مجلس گفت: چنین اقداماتی باعث نشد که مردم در صحنه حضور پیدا نکنند؛ بلکه میزان مشارکت آن‌ها در همین وضع نیز از برخی کشورهای اروپایی بالاتر بود که البته کمتر کسی به این مورد دقت می‌کند.
مسئول بسیج اساتید دانشگاه شهید بهشتی گفت: میزان مشارکت مردم در این انتخابات نسبت به دوره‌های قبل کمتر بود که امیدواریم با تلاش نمایندگان جدید مجلس دوباره مشارکت مردم افزایش پیدا کند.

میرساجدی تاکید کرد: دولت و مجلس خواهان کار برای مردم هستند اما در خیلی از حوزه‌ها دچار بحران مدیریتی هستیم و مجلس قبل اگر مقداری به وظایف خود بهتر عمل می‌کرد، امروز به اینجا نمی‌رسیدیم. مجلس به کمک دولت خواهد آمد و دولتمردان هم باید با تمام قوا مشکلات را حل کنند. به‌همین منظور نباید اینگونه القا شود که با مجلس جدید همه مشکلات حل میشود؛ بلکه با توجه به اینکه تقریبا تمام امکانات مالی و اجرایی کشور در اختیار دولت قرار دارد، شایسته است که دولت نیز کمر همت بسته و با اتکا به توان داخل و تلاش شبانه روزی در پی حل مشکلات مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه شکست جریانی خاص در انتخابات قابل تصور نبود، اظهارکرد: برخی درحال بالا بردن توقعات از مجلس آینده هستند، مردم به خوبی می‌دانند با چهار سال مجلس و ۶ سال دولت چه کارنامه‌ای برجا مانده است.
میرساجدی در ادامه تصریح کرد: منتخبان مردم برای اجرای امور باید به جمع بندی برسند و فعالیت خود را شروع کنند و از فرصت باقی مانده بهره ببرند تا به خوبی از عهده وظایف برآیند.
وی در پایان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: مردم در این مورد باید به سطح آگاهی مناسبی برسند و با رعایت اصول خودمراقبتی به کنترل سریع این ویروس کمک کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062236

وب گردی

وب گردی