قرارداد همکاری میان مرکز خدمات آزمایشگاهی دانشگاه آزاد بوشهر و پارس جنوبی

رئیس مرکز خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد استان بوشهر از انعقاد قرارداد میان مرکز خدمات آزمایشگاهی دانشگاه آزاد بوشهر و پارس جنوبی خبر داد.

حسن روحی رئیس مرکز خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره آخرین فعالیت های این مرکز آزمایشگاهی گفت:استان بوشهر به عنوان پایلوت بازاریابی خدمات آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از سوی سازمان مرکزی انتخاب شده است. با توجه به فرصت ها و موقعیت های استان بوشهر به عنوان یک استان ساحلی و همچنین دارا بودن منابع بزرگ نفت و گازی نظیر پارس جنوبی، این استان به عنوان پایلوت شناخته شده است.

وی افزود: مهمترین برنامه ما در حال حاضر موضوع تهیه اطلس بازاریابی و مشخص کردن نوع خدماتی است که صنایع نیاز دارند تا بعدا با استفاده از این اطلس، بتوانیم برای نوع خدماتی که در استان مورد نیاز است برنامه ریزی کنیم و به سمت ایجاد آزمایشگاه استاندارد و پوشش صنایع مختلف استان بوشهر حرکت کنیم.

روحی ادامه داد: از دیگر برنامه های ما، موضوع خدمات آموزشی است که در این راستا، با واحدهای آموزشی و دانشگاه های مختلف استان، قراردادهایی امضاء کردیم. اکثر آزمایشگاه هایی که در اختیار داریم، آزمایشگاه های آموزشی هستند. به همین دلیل، برای خدمات آزمایشگاهی و دوره های کوتاه مدت آموزشی برنامه ریزی کرده ایم و اطلاع رسانی لازم برای خدمت رسانی به مخاطبان انجام شده است

رئیس مرکز خدمات آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به انعقاد قرارداد با صنایع مختلف استان گفت:درحال حاضر با آزمایشگاه بتون و سازمان فنی حرفه ای کنگان و منطقه پارس جنوبی در حال عقد قرارداد هستیم. مذاکرات در این راستا ادامه دارد تا بتوانیم در منطقه ای نزدیک منطقه پارس جنوبی، خدماتمان را ارائه دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062239

وب گردی

وب گردی