معرفی LG V60 ThinQ  با نمایشگر دوگانه

ال جی برای عقب نماندن از رقیب سنتی خود سامسونگ دو گوشی پرچمدار از سری V را معرفی کرد.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، به دنبال یک استراتژی فروش مشابه با سامسونگ، همانند سری Note و S سامسونگ، ال جی نیز دو گوشی پرچمدار خود از سری G و V را معرفی کرد. در همین زمینه، LG V60 ThinQ 5G ،ششمین مدل از سری V معرفی شد.

صفحه نمایش OLED و 6.8 اینچی V60 ThinQ وضوح تصویر +Full HD را ارائه می دهد. صفحه نمایش با فرمت 20.5: 9 دارای سنسور خواننده اثر انگشت و فناوری محافظت از نمایشگر Gorilla Glass 5 است. صفحه نمایش دارای شکاف کوچکی برای دوربین سلفی است.

ویژگی های LG V60 ThinQ 5G

این شکاف کوچک در بالای صفحه نمایش میزبان دوربین سلفی 10 مگا پیکسلی است.در قسمت پشتی V60 ThinQ دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی 1 / 1.7 / 64 مجهز به OIS است که با یک دوربین زاویه فوق العاده گسترده و با رزولوشن 13 مگاپیکسلی همراه است، همچنین این مدل دارای یک سنسور تشخیص عمق ToF است.

این مدل از فیلمبرداری با وضوح 8K پشتیبانی می کند. این تلفن که دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است، امکان افزایش فضای ذخیره سازی را با کارت میکرو اس دی فراهم می کند. همانطور که تصور می کنید، این دستگاه از یک پردازنده هشت هسته ای Snapdragon 865 بهره می برد، که با یک فرآیند ساخت 7 نانومتر + ساخته شده است و با سرعت 2.84 گیگاهرتز کار می کند.

این تلفن به لطف دارا بودن گواهینامه IP68 و استانداردهای MIL-STD 810G در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری این گوشی LG UX 9.0 است و دکمه Google Assistant در سمت چپ گوشی قرار دارند.

علاوه بر اینها ، LG که به ریشه های خود وفادار است، بار دیگر از بلندگوهای استریو 32-Bit Quad DAC و 4 میکروفون در این مدل استفاده کرده است. باتری 5000 میلی آمپری دستگاه از شارژ سریع +Quick Charge 4 پشتیبانی می کند.

صفحه نمایش دوگانه این مدل نیز بروز شده است. می توانید یک نمایشگر OLED ، 6.8اینچی با رزولوشن +Full HD را به دستگاه وصل کنید. به این ترتیب شما دارای صفحه نمایش دوتایی خواهید بود. قیمت گوشی که دارای گزینه های رنگی آبی و سفید است ، هنوز مشخص نشده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062246

وب گردی

وب گردی