iOS 13.4 Beta 3 منتشر شد

اپل برای بهبود هرچه بیشتر سیستم عامل iOS 13.4 نسخه سوم بتای آنرا برای توسعه دهندگان منتشر کرد.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، اپل تلاش های خود برای ارائه نسخه iOS 13.4 به کاربران را تسریع کرده است. اپل اولین نسخه آزمایشی iOS 13.4 را که دارای بسیاری از ویژگی های جدید بود، در تاریخ 6 فوریه و نسخه دوم بتا را در 20 فوریه منتشر کرد.

پس از شش روز، این بار iOS 13.4 Beta 3 برای توسعه دهندگان منتشر شد. به همراه این نسخه، نسخه بتا برای سیستم عامل iPad نیز منتشر شده است.

ویژگی های iOS 13.4 Beta 3

در حال حاضر هیچ نوآوری قابل توجهی در نسخه بتا سوم در مقایسه با بتا دو وجود ندارد. وقتی بیانیه به روزرسانی اپل را بررسی می کنیم، می بینیم که جدای از رفع خطاهای مختلف، هیچ نوآوری اساسی در این نسخه وجود ندارد.

اگر بخواهیم ویژگی های iOS 13.4 را بررسی کنیم، باید به مشکل نزدیک بودن دکمه پاسخ و حذف در صندوق ایمیل اشاره کنیم که باعث شد برخی از کاربران تعدادی از نامه های خود را به اشتباه پاک کنند.

تغییر مورد انتظار با iOS 13.4 انجام شد و گزینه حذف به سمت چپ منتقل شد و گزینه پاسخ به سمت راست منتقل شد. همچنین برنامه برای iOS و macOS خریدهای یک طرفه، راه اندازی اشتراک پوشه iCloud Drive Folder، و افزودن اشتراک خانواده به برگه کتابخانه در برنامه تلویزیون به این سیستم عامل اضافه شد.

ویژگی CarKey ، که امکان استفاده از آیفون و اپل واچ به عنوان کلید ماشین در وسایل نقلیه با پشتیبانی NFC را فراهم می کند با این نسخه ارائه شد.

برای نصب نسخه های بتا در دستگاه خود، باید UDID را ثبت کنید یا یک پروفایل بتا را در دستگاه خود نصب کنید. با این حال، ما می خواهیم به این نکته اشاره کنیم که این نسخه ها برای توسعه دهندگان هستند و ما نصب آنها توسط کاربران عادی را توصیه نمی کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062254

وب گردی

وب گردی