بهره برداری از پروژه های عمرانی  مرکز تهران  تا پایان سال

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 11 تهران گفت: مناسب سازی ساختمان های اداری، بوستان ها و معابر در بخش مرکزی شهر تهران با هدف فراهم شدن زیر ساخت های ورود معلولان و سالمندان به جامعه و استقلال نسبی این شهروندان از سوی معاونت فنی و عمرانی در دست اجراست.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد علی شاه حسینی در تشریح پروژه های عمرانی محله های مرکزی پایتخت ، توجه به انسان محوری و ارتقای کیفیت زندگی را از مهم ترین اولویت های مدیریت شهری دانست و گفت: به منظور تساوی حقوق شهروندی تمامی افراد جامعه، فراهم شدن زیر ساخت های ورود معلولان و سالمندان به جامعه، استقلال نسبی و عدالت اجتماعی عملیات مناسب سازی ساختمان های اداری شهرداری ،بوستان امیریه ، بوستان مهر ، مناسب سازی سرای محله سلامت و خیابان کارگر جنوبی طی یک سال گذشته انجام شده است و تا پایان اسفند ماه سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.

شاه حسینی ادامه داد: آماده سازی محیط شهر برای استفاده افراد کم توان جسمی و معلولان در برنامه های معاونت فنی و عمرانی این منطقه قرار دارد تا این افراد نیز بتوانند مانند سایر شهروندان از تمامی امکانات شهر استفاده کنند.

وی گفت: عملیات مناسب سازی خیابان کارگر جنوبی حد فاصل خیابان جمهوری تا چهارراه لشکر در هر 2 ضلع به متراژ 3100 متر طول انجام شده است.

معاون فنی و عمرانی منطقه 11 همچنین با اشاره به اجرای پروژه های تراش و روکش مکانیزه و درزگیری معابر در خیابان های جمهوری، مولوی،ابوسعید و.. عنوان کرد: به منظور ارتقای کیفی منظر شهر و افزایش ایمنی عبور و مرور شهروندان و وسایل نقلیه این پروژه از یک سال گذشته در شریان های درجه یک و دو منطقه به اجرا در آمده است که موجب جلوگیری از خرابی وسایل نقلیه ناشی از دست اندازها ،کاهش تصادفات ، کاهش آلودگی هوا ، کاهش اتلاف منابع و انرژی و کاهش آلودگی بصری خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062265

وب گردی

وب گردی