ویژگی های جدید وانت الکتریکی اعلام شد

ایلان ماسک مدیر عامل شرکت تسلا، در پاسخ به توئیتی، برخی ویژگی‌های جدید وانت الکتریکی Cybertruck را اعلام کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، تسلا سایبرتراک خودروی تمام الکتریکی در سبک وانت است که توسط تسلا طراحی و ساخته می‌شود. سایبرتراک در سه مدل با رنج‌ها و شتاب‌های مختلف عرضه می‌شود.

این وانت کاملا الکتریکی با وجود اینکه هنوز به مرحله تولید انبوه نرسیده است با ویژگی های منحصر به فرد خود در صدر اخبار دنیای خودرو سازی قرار گرفته است. به تازگی ایلان ماسک مدیرعامل تسلا با اعلام ویژگی های جدید این کامیون در توئیتر، دوباره توجه ها را به سمت این وسیله نقلیه جلب کرد.

ویژگی های جدید Cybertruck

مدیر عامل شرکت تسلا ، که در Twitter بسیار فعال است، به توییتی که در مورد این وانت برقی نوشته شده بود پاسخ داد. در این پاسخ ، ماسک اطلاعات جدیدی در مورد ابعاد خودرو ، بار و ظرفیت بکسل ارائه داد.

در موقعیت های مختلف جاده ای می توان ظرفیت حمل بار این وانت را تغییر داد.

ماسک اظهار داشت: برای این کار حداکثر شتاب ، ترمز و تغییر شیب سریعاً به راننده ارائه می شود. این دستگاه ها همچنین تغییر ارتفاع ، وزن و وزن بکسل را نیز در نظر می گیرند.

ایلان ماسک اظهار داشت که تغییر ارتفاع خودرو و سیستم تعلیق فعال فناوری های مهم در نظر گرفته شده برای این وسایل نقلیه هستند.

برخی تغییرات در طراحی صورت می گیرد

Cybertruck طراحی منحصر به فردی دارد که برخی از علاقمندان به محصولات تسلا آن را دوست دارند و برخی آنرا دوست ندارند. ایلان ماسک گفت نسخه نهایی این خودرو که هنوز به مرحله تولید نرسیده است "کمی بهتر" خواهد شد. با این حال ، وی اطلاعات جدیدی در مورد ابعاد وسیله نقلیه ارائه داد. طول سایبرتراک 82 اینچ ، حدود 208 سانتی متر خواهد بود.

گران‌ترین نسخه این خودرو دارای سه موتور است و با هربار شارژ ۸۰۰ کیلومتر دوام می‌آورد. این نسخه همچنین دارای شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت برابر با ۲٫۹ ثانیه است. این خودرو همچنین در دو حالت چهارچرخ متحرک و محور عقب عرضه می‌شود. ایلان ماسک اعلام‌کرده این خودرو قصد رقابت مستقیم با فورد سری-اف را دارد. سری اف پرفروش‌ترین وانت پیکاپ در آمریکا است.

ممکن است که تا مرحله تولید شاهد تغییرات و ویژگی های جدیدی در مورد این خودرو باشیم. اول از همه تا پایان سال 2021 ، مدل هایی با موتورهای سه گانه تولید می شوند. تاریخ شروع تولید مدل های دو موتوره و تک موتوره سال 2022 است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062271

وب گردی

وب گردی