تعداد مبتلایان به کرونا به 245 رسید/ فوتی ها 26 نفر

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: از ظهر دیروز تا پیش از ظهر امروز در کشور، 106 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شده اند و مجموع مبتلایان به این بیماری به 245 نفر رسید. 

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، دکتر کیانوش جهانپور دلیل افزایش سرعت در تعداد و تشخیص موارد مثبت ابتلا به کووید19، افزایش تعداد آزمایشگاه ها در کشور است. همچنین در طول 24 ساعت گذشته، 7 نفر از مبتلایان به این بیماری جان خود را از دست دادند و تعداد جان باختگان این بیماری در کشور به 26 نفر افزایش یافت.

وی افزود: از ظهر روز گذشته تا امروز 106 نفر به تعداد مبتلایان اضافه شده است که از این تعداد 7 نفر جان باخته اند.

آمار مبتلایان به این شرح است:

تهران: 38 نفر

گیلان: 23 نفر

قم: 7 نفر

همدان: یک نفر

اصفهان: 8 نفر

مازندران: 7 نفر

اردبیل: پنج نفر

البرز: سه نفر

خراسان رضوی: یک نفر

سمنان: 3 نفر

کرمانشاه: دو نفر

لرستان: 3 نفر

کردستان: یک نفر

یزد: یک نفر

آذربایجان غربی: یک نفر

آذربایجان شرقی: دو نفر

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: تصمیمات ستاد ملی مدیریت و مقابله با کروناویروس که شب گذشته در وزارت بهداشت برگزار شد، برای تایید و ابلاغ به رییس جمهور تقدیم شده و کماکان بیشترین تاکید ما بر محدودیت در رفت و آمد و سفرهای شهری و بین شهری غیرضروری است.

دکتر جهانپور یادآور شد: خوشبختانه امروز مقام معظم رهبری در پیامی از زحمات نیروهای بهداشتی و درمانی کشور در مورد کروناویروس تقدیر کردند و پویش مدافعان سلامت برای تقدیر از خدمات جامعه پزشکی، پرستاری، آزمایشگاهی و نیروهای بهداشتی و درمانی به صورت خودجوش در کشور راه اندازی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062282

وب گردی

وب گردی