هوش مصنوعی آمازون مغلوب هوش انسان شد

روزنامه نگاران شاغل در Ars Technica توانستند هوش مصنوعی آمازون را فریب داده و چند محصول خریداری شده را بدون پرداخت پول از فروشگاه خارج کنند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، اولین سوپرمارکت بدون صندوق دنیا توسط آمازون در سیاتل آمریکا افتتاح شد.در این فروشگاه که با هدف ایجاد تجربه جدیدی برای مشتریان تاسیس شده هیچ صندوقی وجود ندارد و خریدارن بدون پرداخت پول از آن خارج می شوند.

گروهی از خبرنگاران برای آزمایش قابلیت های این فروشگاه که توسط هوش مصنوعی و به کمک دوربین ها و سنسورهای متعدد کنترل می شود،دست به اقدام جالبی زدند.

روزنامه نگاران شاغل در Ars Technica با شکست دادن هوش مصنوعی توانستند چند محصول خریداری شده را از فروشگاه خارج کنند.

یکی از خبرنگاران پس از برداشتن چند محصول از قفسه ها به توالت رفته و آنها را در جیب داخلی کت خود گذاشته و بدون اینکه توسط دوربین ها شناسایی شود ار فروشگاه خارج شد.

با این حال، روزنامه نگار آمریکایی برای یک آووکادو که فراموش کرده بود در ژاکت خود مخفی کند، مجبور شد از طریق برنامه در نظر گرفته شده برای این کار به طور خودکار پول پرداخت کند.

آمازون با انتشار بیانه ای طنز آمیز در این زمینه اعلام کرد این فروشگاه برای افراد درستکار راه اندازی شده نه برای افرادی که از این سیستم سوءاستفاده می کنند، مانند روزنامه نگاران شاغل در Ars Technica.

در ویدئوی زیر می توانید نحوی کار این فروشگاه را ببینید:

انتهای پیام/

کد خبر: 1062320

وب گردی

وب گردی