ارزیابی نحوه اجرای پروتکل‌های ابلاغی برخورد با بیماران کرونا در بیمارستان شاه‌ولی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و هیئت همراه پزشکی نحوه اجرای پروتکل‌های ابلاغی برخورد با بیماران کرونا را ارزیابی و از حسن اجرای آنها در بیمارستان شاه‌ولی این دانشگاه ابراز رضایت کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از یزد، معصومه طباطبایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد یزد همراه با معاون علوم پزشکی و مدیر توسعه سلامت دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با حضور در بیمارستان شاه‌ولی این دانشگاه از بیماران بستری در بخش‌های مختلف عیادت کردند.

طباطبایی در این دیدار و بازدید از بیمارستان با توضیحات مسعود خوشبین رئیس بیمارستان شاه‌ولی یزد در جریان چگونگی روند ارائه خدمات بهداشتی درمانی به بیماران مراجعه‌کننده در این ایام -که کشور با ویروس کرونا درگیر است- قرار گرفت.

وی با قدردانی از تلاش‌ پزشکان و پرستاران شاغل در بخش‌ها در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی هرچه بهتر به مردم، تلاش و ازخودگذشتگی آنان در کنترل و درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا را ایثار و خدمت به مردم دانست و توفیق روزافزون و اجر الهی برای آنان خواستار شد.

محمد حلوانی معاون علوم پزشکی و مسعود کلامی مدیر توسعه سلامت و درمان دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد هم از تلاش و خدمات ارزنده کادر درمانی و پزشکی بیمارستان شاه‌ولی و امور بهداشت و درمان دانشگاه برای ارائه خدمات به مراجعان در این ایام تجلیل کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد با هیئت همراه پزشکی دانشگاهی استان یزد علاوه بر سرکشی از بیماران بستری و اطلاع از نحوه ارائه خدمات به بیماران، نحوه اجرای پروتکل‌های ابلاغی برخورد با بیماران کرونا را ارزیابی و از حسن اجرای آنها ابراز رضایت کردند.

بیمارستان و بخش اورژانس شاه‌ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به‌صورت شبانه‌روزی با حضور پزشکان عمومی و متخصصان آنکال در همه رشته‌ها در ارائه خدمات درمانی به مراجعان فعال است و اکنون این بیمارستان با کسب رتبه درجه یک، ICU درجه یک و نشان برنزی سازمان انتقال خون، قطب درمان سرطان کشور نیز محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062323

وب گردی

وب گردی