لایحه شکایت ۸۵ صفحه‌ای کالدرون روی میز سرخ‌ها

با اعلام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گابریل کالدرون از آن‌ها به فیفا شکایت کرده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمدحسن انصاری فرد بعد از پیروزی شیرین برابر شهر خودرو خبر تلخی به هواداران داد. طبق اعلام او، گابریل کالدرون از پرسپولیس به فیفا شکایت کرده تا سرخ‌ها درگیر پرونده حقوقی جدیدی شوند.

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس که در تعطیلات نیم فصل به علت مشکلات مالی، تفاوت نظر با مدیران باشگاه و هم‌چنین بد قولی در پر‌داخت مطالباتش از پرسپولیس جدا شده بود، حالا از باشگاه سابق خود شکایت کرده و خواستار دریافت باقی مانده قراردادش شده است.
کالدرون طی حضور چند ماهه خود در لیگ ایران قراردادی ۸۵۰ هزار دلاری با پرسپولیس امضا کرد و تا نیم فصل مبلغ ۳۳۵ هزار دلار از اصل قرارداد خود دریافت کرد. (بدون پرداخت پاداش‌های موجود در قرارداد.) این مربی آرژانتینی حالا برای دریافت ۵۱۵ هزار دلار باقی مانده قراردادش (نزدیک به ۸ میلیارد تومان) و هم‌چنین باقی مانده پاداش‌هایی که باید دریافت می‌کرده به فیفا شکایت کرده است.
این در حالی است که برانکو ایوانکوویچ نیز علیه پرسپولیس در فیفا پرونده باز کرده است. او به همراه دستیارانش مبلغی نزدیک به یک میلیون دلار (تقریبا ۱۶ میلیارد تومان) از طرف ایرانی می‌خواهد و مذاکره‌ها با او نیز به بن بست خورده است. به همین دلیل برانکو را باید برنده قطعی این پرونده بدانیم.
ماریو بودیمیر، مهاجم کروات فصل قبل پرسپولیس نیز برای دریافت مطالباتش به فیفا شکایت کرده و او هم مبلغی نزدیک به ۵۰۰ هزار دلار ( تقریبا ۷/۵ میلیارد تومان) می‌خواهد. هر چند که مدیران باشگاه به دنبال تعامل با این مهاجم هستند تا با مبلغ کمتری رضایت او را جلب کنند.

با یک حساب سرانگشتی می‌توان دریافت که در صورت برنده شدن هر سه طرف در فیفا، خسارتی نزدیک به ۳۲ میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس وارد می‌شود. مبلغی که حالا با توجه به وضعیت سخت اقتصا‌دی لطمه جبران ناپذیری به باشگاه وارد کرده و می‌تواند دردسرساز شود. باید منتظر ماند و دید هیئت مدیره و مدیرعامل پرسپولیس برای حل این مشکل چه سیاستی را در پیش می‌گیرند.

این درحالیست که باشگاه با اسپانسر خودش که همیشه چنین بحرانهایی را حل میکرده، در افتاده و بعید است بتواند بدهی قبلی خود را با ایرانسل صاف کند و درخواست کمک مجدد داشته باشد.
قبلا اعلام شده بود ایرانسل ۲۴ میلیارد از پرسپولیس طلب دارد.

کد خبر: 1062325

وب گردی

وب گردی