تلاش تراکتور برای عبور از سپاهان/ بازگشت تارتار به روزهای خوب با پیکانِ ویسی؟

با برگزاری سه دیدار پرونده هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال بسته می‌شود و در یکی از این مسابقات تراکتور برای عبور از سپاهان در جدول‌ رده‌بندی تلاش خواهد کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) با سه دیدار به پایان خواهد رسید. در روز اول این هفته تمام مدعیان به جز پرسپولیس مقابل حریفان خود متوقف شدند و این فرصت برای تراکتور به وجود آمده تا خود را به رده دوم جدول برساند. در زیر نگاهی به سه دیدار این پایانی هفته بیست‌و‌یکم می‌اندازیم:

* سایپا - صنعت نفت آبادان

رویارویی دو تیم شکست خورده هفته قبل با مربیان جوان. شاگردان بهنام سراج پس از سه شکست متوالی در حالی به مصاف سایپا خواهند رفت که برای بازگشت به روزهای خوب نیم‌فصل نخست تلاش می‌کنند. در سوی مقابل ابراهیم صادقی و تیمش که با 19 امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول قرار دارند، برای جبران شکست دور رفت و همچنین فرار از منطقه خطر نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار دارند.

* نفت مسجدسلیمان - پیکان

تارتار و تیمش پس از شکست مقابل شهر خودرو،‌ این‌بار در خانه به دنبال بازگشت به جمع تیم‌های بالانشین جدول هستند. مسجدسلیمانی‌ها که سه هفته است موفق به کسب پیروزی نشده‌اند، در حالی مقابل پیکان قرار می‌گیرند که این تیم هم از زمان حضور عبدالله ویسی روی نیمکت خودروسازان،‌ هنوز موفق به کسب پیروزی نشده و در این بازی برای دشت نخستین سه امتیاز خود تلاش خواهد کرد. پیکانی‌ها که با 14 امتیاز در قعر جدول قرار دارند،‌ با توجه به شکست تیم شاهین مقابل فولاد خوزستان در این هفته،‌ این فرصت را دارند تا با کسب سه امتیاز بازی از قعر جدول جدا شوند.

پارس جنوبی جم - تراکتور تبریز

فرصت طلایی تراکتوری‌ها برای جدا شدن از سپاهان و پارسی‌ها برای فاصله گرفتن از قعر. شاگردان هومن افاضلی با توجه به نتایج به دست آمده در روز نخست این هفته به رتبه چهاردهم جدول سقوط کرده‌اند و برای فرار از این شرایط باید در دیدارهای خانگی خود دست پُر از زمین خارج شوند.

در آن سوی میدان تراکتوری‌ها نیز به شدت به سه امتیاز این مسابقه نیاز دارند. شاگردان الهامی که هم‌امتیاز با سپاهان در جایگاه سوم جدول ایستاده‌اند،‌ با توجه به نتایج رقم خورده در روز گذشته بهترین فرصت را دارند تا پس از هفته‌ها به رده دوم جدول صعود کنند و اختلاف امتیازشان با سپاهان را به سه امتیاز برسانند. تراکتوری‌ها برای این بازی مسعود شجاعی را به دلیل محرومیت و میمبلا را به خاطر مصدومیت در اختیار نخواهند داشت.

نتایج پنج دیدار روز نخست هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر فوتبال:

* ماشین‌سازی صفر - نساجی 3

* گل‌گهر سیرجان یک - استقلال صفر

* ذوب‌آهن یک - سپاهان یک

* فولاد خوزستان یک - شاهین شهرداری بوشهر صفر

* پرسپولیس 3 - شهر خودرو خراسان یک

کد خبر: 1062328

وب گردی

وب گردی