رنگرز: با مساعدت وزارت ورزش به دنبال تامین ارز و ایجاد شرایط اعزام تیم‌های ملی هستیم

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: سخت در تلاش هستیم با با مساعدت وزارت ورزش ارز مورد نیاز و شرایط مناسب برای اعزام تیم‌های ملی کشتی به اردوی خارجی و مسابقات گزینشی اول را تامین کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، حسن رنگرز در خصوص چگونگی پیگیری تمرینات تیم ملی با وجود تعطیلی اردوها اظهار داشت: طبق مجوزی که از وزارت ورزش گرفتیم، 6 نفر اعزامی به مسابقات گزینشی اول در اردو خواهند ماند.

وی درخصوص لغو شدن برگزاری مسابقات گزینشی المپیک در قرقیزستان ادامه داد: به هرحال فعلا وضعیت پیچیده است و با توجه به شیوع بیماری کرونا در بخش عمده‌ای از آسیا، قابل پیش‌بینی بود که مسابقات گزینشی هم تحت الشعاع قرار گیرد. حالا باید منتظر تصمیم گیری کمیته بین المللی المپیک در این باره بود.

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی در مورد اینکه قرار است اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی اعزامی به گزینشی المپیک، به یکی از کشورهای همسایه منتقل شود تا تیم‌ها مشکلی برای حضور در گزینشی پیش رو نداشته باشند، خاطرنشان کرد: در این خصوص مذاکرات ادامه دارد و چند کشور به همین منظور مد نظرمان هستند. با کمک وزارت ورزش، هر آن که این امکان فراهم شود، تیم‌های ملی آزاد و فرنگی شرکت کننده در گزینشی مخصوص آسیایی‌ها را به کشوری دیگری منتقل می‌کنیم تا بعد از طی روال قرنطینه، حضورشان در مسابقات با ممانعتی مواجه نشود.

رنگرز همچنین درپایان تاکید کرد: فدراسیون سخت پیگیر موضوع اعزام تیم است و در این رابطه باید ایرلاین‌های مختلف را برای تعیین مسیر پرواز با توجه به تاثیراتی که کرونا ویروس و شیوع آن بر روی پروازها و مسیرها برای اعزام داشته، چک کنیم و موضوع بعدی نیز اخذ ویزاست. با مساعدت وزارت ورزش هم در این موارد و هم تامین ارز مورد نیاز، مشکلی ان شاءالله پیش نخواهد آمد.

کد خبر: 1062338

وب گردی

وب گردی