HTC Wildfire R70 معرفی شد

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار HTC سرانجام یک مدل پرچمدار را معرفی کرد که در این گزارش با بخشی از ویژگی ‌های این دستگاه آشنا خواهید شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، ماه‌ها از معرفی آخرین گوشی هوشمند از طرف HTC می‌گذرد. این تاخیر به اندازه‌ای بود که این برند در حال فراموشی بین کاربران گوشی‌های هوشمند بود ولی HTC با معرفی یک مدل پرچمدار دوستداران خود را سورپرایز کرد. HTC که اعلام کرده بود با یک مدل که از 5G پشتیبانی خواهد کرد به عرصه باز خواهد گشت؛ سرانجام HTC Wildfire R70 را معرفی کرد.

ویژگی های HTC Wildfire R70

صفحه نمایش LCD و 6.53 اینچی وضوح تصویر+ 720p را ارائه می دهد. این صفحه نمایش با فرمت 19.5: 9 میزبان یک دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی است. در پشت، دوربین اصلی با دیافراگم f / 1.75 با وضوح 16 مگاپیکسلی قرار دارد. این دوربین با یک دوربین ماکرو و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی همراه است.

این گوشی که قدرت خود را از پردازنده هشت هسته ای Helio P23 تولید شده توسط فرایند ساخت 16 نانومتری MediaTek می‌گیرد و دارای سرعت 2.5 گیگاهرتز است، از 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه بهره می برد. امکان افزایش حافظه تا 256 گیگابایت با کارت MicroSD وجود دارد.

این تلفن دارای جک هدفون 3.5 میلی متری است و از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ 10 وات برخوردار است. این گوشی از Wi-Fi b / g / n / 2.4 گیگاهرتز، بلوتوث 4.2 و LTE پشتیبانی می کند. قیمت این مدل که دارای دو گزینه رنگ متفاوت Aurora Blue و Night Black است، هنوز اعلام نشده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062349

وب گردی

وب گردی