احداث باغ زیبای دخترانِ دانشجو در دانشگاه آزاد اصفهان

با هدف رفاه بیشتر دختران دانشجو، باغ اختصاصی بانوان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان احداث خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اصفهان، سعید شریفی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) با اعلام این خبر گفت: به منظور استفاده بهتر دختران دانشجو از زمان های فراغت خود در خلال برگزاری کلاس های درس و حضور در دانشگاه و تجدید قوای جسمی، فضای پردیس اختصاصی دخترانه دانشجو احداث خواهد شد.

وی افزود: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته در این فضای اختصاصی، علاوه بر استفاده از انواع درختچه ها و بوته های زیبا، گل کاری های متنوعی انجام خواهد شد و با نصب تجهیزات و امکانات ورزشی، راه اندازی بوفه و کافه و امکان دوچرخه سواری برای بانوان نیز فراهم خواهد آمد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان اظهار کرد: در این راستا به منظور استفاده از دیدگاه و نظرات فنی و هنری دانشجویان رشته های عمران و معماری و دانشجویان مهندسی فضای سبز، طراحی این باغ اختصاصی میان این دانشجویان به مسابقه گذاشته خواهد شد و به نفرات اول تا سوم جوایز ارزنده ای اهدا می شود.
شریفی یادآوری کرد: توجه به رفاه حال دانشجویان و امکان استفاده از فضاهای آرامش بخش با هدف نشاط بیشتر و آمادگی ذهنی بهتر برای فعالیت های علمی و آموزشی و بهره مندی بیشتر از زمان های خلال کلاس ها هدف اصلی این طرح بوده است.

شریفی عنوان کرد: باغ بانوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان در مساحتی بالغ بر یک و نیم هکتار در ضلع جنوبی دانشگاه و در جوار خوابگاه خواهران فاطمه الزهرا (س) این دانشگاه و با استفاده از منابع غیر شهریه ای و ترجیحاً با دعوت از خیرین و واقفین احداث خواهد شد.

لازم به ذکر است بیش از 65 درصد از 20 هزار دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) را دختران دانشجو تشکیل داده اند که احداث باغ دختران دانشجو می تواند خدمت رفاهی ارزنده ای برای این عزیزان محسوب شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1062422

وب گردی

وب گردی