سلطانی‌فر: تمامی فدراسیون‌ها موظف به اجرای مصوبات ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا هستند

وزیر ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه اخبار خوبی از کنترل و پیشگیری از کرونا در محیط‌ها و باشگاه‌های ورزشی شنیدیم و امیدوارم با دقت، سرعت و همکاری همه دست‌اندرکاران و مدیران ورزشی تمامی دستورات و برنامه‌های ستاد پیشگیری مقابله با ویروس کرونا پیاده شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر با تشکر از تلاش‌های فدراسیون پزشکی ورزشی و مجموعه ستاد ملی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در ورزش کشور گفت: خوشبختانه از ابتدای شیوع این ویروس با تصمیماتی که در ستاد وزارتخانه گرفته شد با همکاری و همیاری با وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در مجموعه ورزش کشور با محوریت فدراسیون پزشکی ورزشی راه‌اندازی شد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه اخبار خوبی از کنترل و پیشگیری از کرونا در محیط‌ها و باشگاه‌های ورزشی شنیدیم و امیدوارم با دقت و سرعت و همکاری تمام دست‌اندرکاران و مدیران ورزشی تمامی دستورات و برنامه‌های ستاد پیشگیری مقابله با ویروس کرونا پیاده شود.

مسعود سلطانی‌فر تأکید کرد‌: تمامی ادارات کل استان‌ها، فدراسیون‌ها و هیئت‌های ورزشی موظف به اجرای مصوبات ستاد ملی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا هستند و نباید کوتاهی صورت بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان درباره ادامه مسابقات لیگ برتر تیم‌های مختلف گفت: ما تابع مصوبات وزارت بهداشت و تصمیمات ستاد ملی کشوری هستیم و تأکید وزارت بهداشت برگزاری مسابقات لیگ برتر بدون حضور تماشاگر است.

کد خبر: 1062453

وب گردی

وب گردی