انعقاد تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه آزاد استان خوزستان و فرماندهی مرزبانی

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و فرماندهی مرزبانی استان در راستای انجام تعاملات علمی و پژوهشی منعقد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اهواز، حجت الاسلام فرج اله براتی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و واحد اهواز، گفت: در راستای انجام تعاملات علمی و پژوهشی بین مراکز دانشگاهی و مراکز پژوهشی ناجا، تفاهم نامه ای با این عنوان بین دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و فرماندهی مرزبانی استان منعقد شد.

حجت الاسلام براتی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید ملی و رسیدن به خودکفایی، دانشگاه آزاد اسلامی در چشم انداز خود و با توجه به داشتن پتانسیل و امکانات فراوان، قدم در راه از بین بردن موانع موجود در جامعه و حل آنها کرده که تفاهم نامه ای در این خصوص به امضاء رسید.

وی در ادامه با اشاره به رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دانشگاه حل مساله و جامعه نگر می تواند کاربرد بسیار زیادی در حل موانع داشته باشد که دانشگاه آزاد اسلامی این موضوع در موقعیت های مختلف اثبات کرده و برای انعقاد تفاهم نامه همکاری با صنایع و دیگر ارگان ها، آمادگی خود را اعلام می کنیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در ادامه ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی نیروهای مرزبانی در دفاع از مرزهای کشور و ایجاد امنیت، آسایش امروز را مرهون این تلاش ها دانست.

در پایان طرفین تفاهم نامه را در شش ماده امضاء کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062473

وب گردی

وب گردی