پویش مبارزه با کرونا در استان مازندران راه‌اندازی شد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران گفت: پویش مبارزه با کرونا در راستای خدمت‌‌رسانی به مردم استان مازندران به منظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا توسط بسیج دانشجویی راه‌اندازی شده است.

ایمان فندرسکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از راه‌اندازی «پویش مبارزه با کرونا» خبر داد و گفت: این پویش با شعار «پای کار ایران هستیم» در راستای خدمت‌رسانی به مردم استان مازندران به منظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: پویش مبارزه با کرونا توسط بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران و همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی این استان ایجاد شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران درباره فعالیت‌های «پویش مبارزه با کرونا» بیان کرد: فعالیت‌های داوطلبانه این پویش شامل آموزش عمومی به مردم، تامین کادر درمانی مضاعف برای بیمارستان‌ها و همیاری با سازمان‌های نظارتی استان است.

وی اضافه کرد: فراخوان جذب نیروهای داوطلب برای همکاری با پویش «مقابله با کرونا» منتشر شده و از دانشجویان، مردم، پزشکان و پرستاران تقاضا داریم در این برهه حساس و تاریخی مردم استان مازندران را تنها نگذارند.

فندرسکی در پایان خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی دانشگاه‌های استان مازندان با توجه به کمبود ماسک‌های فیلتر دار و مواد ضد عفونی کننده در بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها اقدام به ساخت و توزیع اقلام بهداشتی بین مردم و مراکز بهداشتی کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062475

وب گردی

وب گردی